اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردرگمی مردم در پی یک اتفاق ساختگی؛

برج بزرگ صدف کیش در خاموشی

خبرگزاری فارس: برق برج بزرگ صدف کیش به دلیل آنچه از سوی اداره آب و برق کیش عدم پرداخت بدهی عنوان شد قطع شده و ظرف مدت 48 ساعت همه امور تالار بورس، بانک و شرکت‌های حاضر در این برج مختل شده است.

برج بزرگ صدف کیش در خاموشی
به گزارش خبرگزاری فارس از کیش، رئیس بانک ملت شعبه بورس کالا برج صدف صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از دو روز پیش تاکنون برق کل این مجموعه قطع شده و به همین دلیل در خدمت‌رسانی به مردم با مشکلات عدیده مواجه شده‌ایم و در واقع باید بگویم هیچ کاری از دست ما برای ارائه خدمت به مشتریان ساخته نیست چرا که تمام سیستم‌های ما قطع شده است.
محمد دزفولی افزود: به گفته مسئولان اداره برق کیش این قطعی برق در پی عدم پرداخت بدهی صورت گرفته ولی به نظر من چنین اقدامی تبعات منفی زیادی را برای افرادی در بر خواهد داشت که هیچ نقشی در بوجود آمدن این وضعیت نداشته‌اند.
وی در خصوص مشکلات ناشی از این اقدام عجیب تصریح کرد: روبرو شدن با مشتریانی که با مشغله فراوان و تنها برای تسریع در روند انجام امورات خود در این شرایط زیبنده نیست و نباید این اوضاع ناخوشایند رخ دهد چرا که با بیان جزئیات این اتفاق تنها وجه طرفین ماجرا خدشه‌دار می‌شود.
رئیس بانک ملت شعبه بورس کالا در پایان تاکید کرد: این مشکلات تنها با برقراری یک تعامل دوستانه بین دو ارگانی که خدمت‌رسانی به افراد جامعه را یک وظیفه می‌دانند قابل حل است و برخورد قهری با چنین موضوعاتی هیچگاه نتایج مناسبی را در پی نخواهد داشت و امیدوارم این مشکل به شکلی شایسته برطرف شود.
یادآور می‌شود از روز شنبه هفته جاری تا لحظه مخابره این خبر برق برج بزرگ صدف کیش که چندین شرکت مهم زیرمجموعه سازمان منطقه آزاد کیش، ساختمان بورس کالا و بانک‌های مختلف در آن مشغول خدمت‌رسانی هستند قطع شده و مشکلات متعددی را برای مراجعان به‌وجود آورده و اداره آب و برق جزیره کیش دلیل اقدام خود را عدم پرداخت بدهی برق این برج عنوان کرده‌اند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول