اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نتایج مسابقات بدمینتون مدارس بیرجند اعلام شد

خبرگزاری فارس: نتایج مسابقات بدمینتون دختران مقطع ابتدایی گرامیداشت روز دانش‌آموز و بدمینتون دختران مقطع متوسطه گرامیداشت روز بسیج دانش‌آموزی اعلام شد.

نتایج مسابقات بدمینتون مدارس بیرجند اعلام شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، در مقطع ابتدایی فاطمه دره‌گی از دبستان نسیبه مقام اول، صبا نوفرستی از دبستان خطایی مقام دوم و آیدا خوش‌خو از دبستان نسیبه و مهدیه حجی‌محمدی از دبستان ولایت به طور مشترک مقام سوم را از آن خود کردند.
بازیکنان منتخب بدمینتون مقطع ابتدایی فاطمه دره‌گی و آیدا خوش‌خو از دبستان نسیبه، صبا نوفرستی و مینا یزدان‌پناه از دبستان خطایی، مهدیه حجی‌محمدی از دبستان ولایت، ریحانه باقری‌نژاد از دبستان آزاده، الهه حسینی از دبستان مهر و فاطمه باخدا از دبستان گلهای بهشت هستند.
همچنین در مسابقات بدمینتون مقطع متوسطه در رده تیمی دبیرستان فرزانگان به مربیگری بی بی مریم حسینی مقام اول، دبیرستان زینب به مربیگری زهرا چهکندی‌نژاد مقام دوم و دبیرستان شاهد به مربیگری سیما رضایی مقام سوم را کسب کردند.
در مقطع متوسطه مهدیه زنگویی از دبیرستان زینب مقام اول، سمانه دقیق از دبیرستان فرزانگان مقام دوم، فاطمه اکبری از دبیرستان زینب و فاطمه برزگانی از دبیرستان فرزانگان به طور مشترک مقام سوم در رده انفرادی را به خود اختصاص دادند.
فاطمه برزگانی، فاطمه نبئی و سمانه دقیق از دبیرستان فرزانگان، فاطمه اکبری و مهدیه زنگویی از دبیرستان زینب و فائزه خسروی از دبیرستان عفاف بازیکنان منتخب مقطع متوسطه هستند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول