اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

چسباندن بنر تبلیغاتی در سفر دولت ضرورت ندارد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به مسئولان این استان گفت: رئیس‌جمهور مخالف تشریفات در سفرهای استانی بوده و چسباندن پوستر و بنر تبلیغاتی در سفر دولت ضرورت ندارد بلکه باید تنها دستاوردهای نظام و عملکرد دولت تبلیغ شود.

چسباندن بنر تبلیغاتی در سفر دولت ضرورت ندارد
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مرتضی رهنما عصر امروز در نشست هماهنگی استقبال از دور چهارم سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: دشمنان امروز از فرهنگ غنی اسلام و قرآن و استقامت و پایداری ملت بزرگ ایران ضربه خورده‌اند و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را تحمل نمی‌کنند.
وی با اشاره به اینکه استقبال پرشور از رئیس جمهور و هیئت دولت و قدردانی از خدمات ارزنده نظام دشمنان را مایوس و ناامید می‌کند، بیان کرد: دشمنان ما تمام توان و تلاش خود را به‌کار گرفته‌اند تا دولت و نظام را ناکارآمد و این همه تلاش، کوشش، پیشرفت و اقتدار نظام را کمرنگ جلوه دهند و به وحدت بین مسئولان نظام و مردم خدشه وارد کنند که وظیفه ما ایجاب می‌کند با حضور در عرصه‌های مختلف به دشمنان پاسخ دندان‌شکن دهیم.
رهنما ادامه داد: دولت عدالت‌محور و مهرورز نهم و دهم به این استان توجه خاص داشته و خدمات ویژه‌ای ارائه داده که باید به ‌بهترین وجه ممکن از آنها استقبال کنیم. 
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: نگاه ویژه با رویکرد سازندگی، عمران و آبادانی که نظام و دولت اسلامی بر مبنای عدالت محوری به این استان کمتر توسعه یافته داشته در هر زمان ما را وادار می‌کند تا قدردان خدمات نظام باشیم. 
رهنما ابراز داشت: با توجه به اینکه رئیس‌جمهور به همه شهرستان‌های این استان سفر می‌کند، اقدامات لازم توسط فرمانداری‌ها در همه شهرستان‌های استان برای یک دیدار خوب به عمل آمده است.
وی از دستگاه‌های دولتی این استان خواست تا با عدم انجام کارهای تشریفاتی و نصب برخی اقلام همانند پوستر و و بنر خواسته رئیس‌جمهور را در این رابطه عملی کنند.
رهنما ادامه داد: دولت تاکید دارد که هیچ‌گونه هزینه‌ای در این زمینه از سوی سازمان‌ها و نهادهای دولتی انجام نشود.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: اگر قرار است بنری تهیه شود و یا پوستری چسبانده شود در خصوص دستاوردهای نظام و عملکردهای دولت باشد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول