اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

جلوگیری از تغییر اطلاعات اسناد هویتی ضروری است

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان شرقی جلوگیری از تغییر اطلاعات اسناد هویتی را ضروری دانست و بر اهتمام لازم در این خصوص تاکید کرد.

جلوگیری از تغییر اطلاعات اسناد هویتی ضروری است
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز،احمد علیرضابیگی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای ثبت احوال آذربایجان‌شرقی بر تسریع در فعالیت‌های ثبت وقایع چهارگانه تاکید کرد.
وی با اشاره به نتایج هدفمندی یارانه‌ها در زمینه نحوه مراجع ثبت وقایع گفت: افزایشی که در زمینه طلاق و نیز کاهش فوت در آمار استان مشاهده می‌شود، می‌تواند تا حدی مربوط به هدفمندی یارانه‌ها و پرداخت یارانه‌ها باشد که سرعت و یا تعلل را در این راستا موجب شود.
بیگی با اشاره به متمرکز کردن غسالخانه‌ها در تبریز تاکید کرد: معاونت عمرانی استانداری در زمینه تمرکز غسالخانه‌ها اقدام خواهد کرد و در زمینه مکانیزه شدن و ارتقای سیستم دیتا، مخابرات می‌تواند در این راستا همراهی داشته باشد.
وی با تاکید بر افزایش ارتباط مکانیزه میان ثبت احوال و مراکز مختلف در زمینه معرفی کد ملی یادآور شد: در این راستا می‌توان اقدامات گسترده با استفاده از سیستم اتوماسیون انجام داد که بانک‌ها و تامین اجتماعی در این راستا در اولویت هستند.
استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: آمارگیری هر پنج سال صورت خواهد گرفت و با وجود هزینه‌های بالا دقت کافی در این زمینه صورت نمی‌گیرد که باید درصدی از خطا را در این زمینه در نظر گرفت و اگر ثبت احوال با دقت کارهای سپرده شده را انجام دهد آن وقت دیگر به آمارگیری به این گستردگی نخواهیم داشت.
بیگی خاطرنشان کرد: با تکمیل آمار اطلاعاتی در زمینه‌های مختلف می‌توان در زمینه‌های مختلف برنامه‌ریزی داشت و ارائه خدمات کرد.
وی یادآور شد: آمار دقیق در زمینه ثبات جامعه و ارتقای امنیت نیز نقش دارد و از این رو آمار قومیتی و جمعیتی نیز در این آمارگیری دارای اهمیت است.
استاندار آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: در صورتی که ثبت وقایع حیاتی روندی منظم را شاهد باشد، خواهیم توانست به نتایج بهتری در آمار دست یابیم.
 انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول