اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان‌وبلوچستان در بیانیه‌ای اعلام کرد:

بسیج سرآغازی خجسته برای ریشه‌کنی ظلم است

خبرگزاری فارس: استاندار سیستان و بلوچستان طی بیانیه‌ای اعلام کرد: بسیج اتفاقی مهم و سرآغازی خجسته برای ریشه‌کنی ظلم و ستم در جهان امروز است.

بسیج سرآغازی خجسته برای ریشه‌کنی ظلم است
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، علی‌محمد آزاد در این بیانیه اعلام کرده است: پنجم آذر ماه نقطه عطفی در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی به شمار می‌رود و فرمان تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج، اتفاقی مهم و سرآغازی خجسته در تاریخ انقلاب به شمار می‌آید.
این بیانیه می‌افزاید: هفته بسیج امسال را در حالی آغاز می‌کنیم که در یک سال گذشته مردم مومن و خداجوی کشورهای اسلامی منطقه با تأسی از قرآن کریم و الگو گرفتن از انقلاب اسلامی ایران راهشان را از حکام سلطه‌گر جدا کرده و با قیام‌های اسلامی خود در پی ریشه‌کن کردن ظلم و نفوذ بیگانگان در کشورشان هستند و این همان بشارتی بود که امام خمینی (ره) در سال‌های اولیه انقلاب بدان اشاره کردند.
این بیانیه حاکی است: امید است در هفته بسیج که یادآور ایثارگری‌ها و گرامیداشت انسان‌های بزرگ و کم ادعاست همه با هم و با تفکر بسیجی ایرانی آباد، آزاد و مهیای ظهور مهدی (عج) داشته باشیم.
اینجانب فرا رسیدن هفته بسیج را به یکایک برادران و خواهران بسیجی تبریک و تهنیت عرض کرده و توفیقات روزافزون همه عزیزان را در ظل توجهات حضرت بقیه الله‌الاعظم ارواحنا فداه و تدابیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب را از درگاه خداوند متعال خواستارم.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول