اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با 60اثر؛

نمایشگاه آثار قلم‌زنی سهرابی‌راد در نیشابور گشایش یافت

خبرگزاری فارس: مسئول مجتمع‌های فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت: نمایشگاه قلم‌زنی نقش جهان آثار بانوی هنرمند نیشابوری مریم سهرابی‌راد در نگارخانه کمال‌الملک این اداره گشایش یافت.

نمایشگاه آثار قلم‌زنی سهرابی‌راد در نیشابور گشایش یافت
حمیدرضا آتشی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار داشت: در این نمایشگاه60 اثر قلم‌زنی شامل تابلو، بشقاب و گلدان به نمایش گذاشته شده است.
وی افزود: این نمایشگاه دارای سبک برجسته کاری، نقره‌زنی، ریزه‌کاری، گل و مرغ، مینیاتور، ختایی اسلیمی و مشبک طراحی شده است.
مسئول مجتمع‌های فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور اضافه کرد: نمایشگاه قلم‌زنی نقش جهان از امروز تا 3 آذر90 هر روز از ساعت 9 تا 12 صبح و 17 تا 19 بعدازظهر در محل نگارخانه کمال‌الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور ویژه عموم علاقه‌مندان دایر است.
مسئول مجتمع‌های فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت: این نخستین نمایشگاه انفرادی مریم سهرابی‌راد است که 10 سال سابقه هنری قلم‌زنی دارد و دانش‌آموخته کاردانی و مدرس سازمان فنی و حرفه‌ای است.
آتشی یادآور شد: هنرمندان جوان و تحصیل‌کرده نیشابوری در رشته‌های هنری به‌ویژه صنایع دستی و قلم‌زنی توانسته‌اند آثار مانایی را تاکنون از خود بر جا گذارند.
وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه نقش جهان در صدد است آثار قلم‌زنی را که تثبیت کردن طرح بر روی فلزات طلا، نقره، مس، برنج و ورشو است را به مخاطب ارایه کند و این هنر دیرباز ایرانیان است که مرکزیت آن در اصفهان است.
انتهای پیام/ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول