اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زابل:

آمریکا با رجزخوانی علیه ایران سرپوشی بر جنایاتش می‌گذارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه زابل گفت: آمریکا همیشه با رجزخوانی علیه ایران سعی دارد بر جنایات کشورش سرپوش بگذارد.

آمریکا با رجزخوانی علیه ایران سرپوشی بر جنایاتش می‌گذارد
حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌کاظم طباطبایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زابل اظهار کرد: بیست و نهم آبان ماه آغاز هفته بسیج را به همه بسیجیان کشورمان تبریک می‌گویم و امید است مسئولان با ارائه برنامه‌های مفید و مناسب این هفته را با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار کنند.
وی افزود: به لطف و یاری خداوند، ملت ایران یکپارچه بسیجی است.
امام جمعه زابل خاطرنشان کرد: بسیج یعنی همه ارزش‌های یک ملت در همه نقاط دنیا، و بسیجیان مخلص ما نیز همواره پاسدار ارزش‌های انقلاب اسلامی بوده و آن را به جهانیان نشان داده‌اند.
طباطبایی ادامه داد: بسیج توانمندی خود را در همه عرصه‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و... نشان داده و در واقع بسیج تبلور ملت والای ایران است.
وی به جریانات اخیر رجزخوانی آمریکا علیه ایران اشاره ‌و عنوان کرد: ما معتقد به ابزار سیاسی نیستیم، ملتی هستیم خواهان صلح در جهان و علیه ظلم وستم به پا می‌خیزیم.
امام جمعه زابل بیان کرد: آمریکا با توجه به جریانات اقتصادی و... که در کشورش رخ داده است به ایران می‌گوید که شما سلاح هسته‌ای دارید و کشورهای دیگر را ‌علیه ایران فرا می‌خواند، آمریکا می‌داند که شکست می‌خورد.
طباطبایی به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: آمریکا اگر دست از پا خطا کند با مشت آهنین یک ملت روبه‌رو است و با مشت آهنین مردم این ملت شریف نیز از بین خواهد رفت.
وی بیان کرد: ما به فرمایشات مقام معظم رهبری ایمان داریم و این یک حقیقت است.
امام جمعه زابل تصریح کرد: ما باور کرده‌ایم که آمریکا شکست خورده است و آمریکا با رجزخوانی خود علیه ایران سرپوشی بر جنایات کشور خود می‌گذارد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول