اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته آینده صورت می‌گیرد؛

واریز تمام غرامت بیمه محصولات زراعی کشاورزان آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری فارس: مدیر شعب بانک کشاورزی آذربایجان‌شرقی از واریز غرامت بیمه محصولات زراعی کشاورزان در هفته آینده به حساب بیمه‌شدگان خبر داد.

واریز تمام غرامت بیمه محصولات زراعی کشاورزان آذربایجان‌شرقی
به گزارش خبرگزاری فارس از  تبریز به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی، داود برنج‌فروش در حاشیه جلسه بررسی مشکلات کشاورزان استان در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه غرامت بیمه محصولات زراعی کشاورزان هفته آینده به حساب بیمه‌شدگان واریز می‌شود، اظهار داشت: غرامت بیمه‌شدگان در استان 550 میلیارد ریال است که تاکنون 60 درصد این غرامت برای بیمه شدگان پرداخت شده و بقیه در هفته‌های آینده پرداخت می‌شود.
مدیر شعب بانک کشاورزی آذربایجان‌شرقی همچنین از مساعدت این بانک برای اجرایی شدن بند 28 قانون بودجه سال 90 خبر داد و گفت: بدهکاران به بانک کشاورزی طبق این بند قانون می‌توانند از تقسیط بدهی‌های معوق خود همچنین بهره‌مندی از بخشش شش درصدی جرایم بدهی‌ها استفاده کنند. 
الیاس گل‌محمدزاده، فرماندار شهرستان بستان‌آباد نیز در این جلسه خواستار تسریع در پرداخت غرامت برای بیمه‌شدگان محصولات کشاورزی در این شهرستان شده و افزود: عدم پرداخت به موقع خسارت برای بیمه‌شدگان در بخش کشاورزی سبب ترویج فرهنگ همگانی شدن بیمه محصولات کشاورزی می‌شود.
وی با بیان اینکه این شهرستان سال گذشته مقام دوم بیمه محصولات کشاورزی در استان را با 14 هزار هکتار داشته است، افزود: ادوات کشاورزی در دست کشاورزان نیاز به بهینه‌سازی دارند و باید بانک‌های عامل برای تعویض آنها و اجرای طرح‌های دولت برای بهینه‌سازی سوخت و ترمیم ادوات کشاورزان گام‌های سازنده بردارند. 
گل‌محمدزاده، خواستار مساعدت بانک عامل بیمه برای پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه به منظور بالا بردن توان کشاورزان و فرهنگ‌سازی بیمه محصولات کشاورزی شد و گفت: باید سعی شود کارگزار بیمه محصولات کشاورزی در این شهرستان ایجاد شود تا کشاورزان دچار مشکل در این زمینه نشوند.
احد خیری، نماینده مردم بستان‌آباد نیز در این جلسه خواستار تسریع در اجرای طرح پمپاژ سد الخلج و کانال ایرانق و سعیدآباد شد و تصریح کرد: استعداد این منطقه برای سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال مناسب بوده و باید سعی شود از ظرفیت‌های شهرستانی برای بالا بردن سطح اشتغال و سطح معیشتی مردم استفاده شود.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول