اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان:

بوی کباب انتخاباتی در بعضی شهر‌ها به مشام می‌رسد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه کاندیداها بر حسب تکلیف در عرصه انتخابات ورود کردند گفت: از همین الان از برخی از شهرها بوی کباب انتخاباتی به مشام می‌رسد.

بوی کباب انتخاباتی در بعضی شهر‌ها به مشام می‌رسد
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی صبح امروز در همایش سراسری آموزشی توجیهی مجریان و دست‌اندرکاران انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی که با حضور مسئولانی از استان‌های کرمان و هرمزگان برگزار شد، اظهار داشت: ملت ایران تاکنون در یک زمینه و آن دفاع مقدس مردانه و جانانه وارد صحنه شد که تا ابد هیچکس جرات تعرض به نظام را ندارد.
وی ادامه داد: اگر همانطور که در زمینه دفاع مقدس وارد شدیم در کشاورزی و دامداری نیز وارد می‌شدیم امروز نیازمند تخم‌مرغ و گوشت وارداتی نبودیم.
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به مبحث انتخابات این رویداد را به عنوان ظرفیتی برای جابه‌جایی نخبگان و چرخش آنها ارزیابی و افزود: بنابر اهمیت موضوع باید تمام تلاش خود را در راستای هر چه سالمتر برگزار کردن انتخابات بکار گیریم.
وی با بیان اینکه در انتخابات یک طرف مسئولان، طرف دیگر مردم و طرف دیگر کاندیدا هستند، اظهار داشت ما انتخابات اسلامی داریم و این به این معنی است که آزادی باید در چارچوب اسلام باشد.
نعمیم‌آبادی با بیان اینکه انتخابات مظهر حریت است، افزود: اما باید توجه داشت که یکی از شرایط مهم برگزاری انتخابات حضور هر چه بیشتر مردم است.
به گفته نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری از همین الان صداهای استکبار مبنی بر دلسرد کردن مردم برای حضور در انتخابات، به گوش می‌رسد.
وی یادآور شد: حضور یکپارچه و هر چه بیشتر مردم در انتخابات یکی از شرایط حریت است چرا که با این حضورها تاکنون توطئه‌های بسیاری خنثی شده است.
امام جمعه بندرعباس افزود: حضور گسترده مردم در انتخابات از هر قدرتی در دنیا ارزش و صلابت بیشتری دارد و باید توجه داشت که حفظ ارزش‌های دینی در کنار صلابت مهمترین موضوعی است که نظام بدان نیازمند است.
نعیم‌آبادی افزود: تکلیف مردم نیز در انتخابات حفظ سلامت فضا و دقت در انتخاب نمایندگان خوب است.
وی همچنین با بیان اینکه طرف دیگر انتخابات کاندیداها هستند، افزود: انتخابات شرایط سختی است و در این راستا باید قبول کرد که هر چقدر هم افراد صالح در جامعه داشته باشیم کافی است چند نفر افراد بی‌تقوا برای مسموم کردن فضای انتخابات در جامعه حضور داشته باشند.
وی با بیان اینکه کاندیداها بر حسب تکلیف در عرصه انتخابات ورود کردند، کاندیداها را به سمت تبلیغات درست و متعارف فرا خواند و افزود: از همین الان از برخی از شهرها بوی «کباب انتخاباتی» به مشام می‌رسد.
وی افزود: بارها و بارها در محافل مختلف به شوخی گفته‌ام که مردم نیز این نوع کباب‌ها را بخورند و به کاندیداهایی که به این شیوع تبلیغات روی آورده‌اند رای ندهند.
همایش سراسری آموزشی توجیهی مجریان و دست‌اندرکاران انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی که با حضور مسئولانی از استان‌های کرمان و هرمزگان امروز صبح آغاز شده است به مدت یک روز ادامه می‌یابد.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول