اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار برکنار شده شهرستان ری با صدور بیانیه‌ای:

"رحیمی" و "مشایی"‌ تلاش مجدانه‌‌ای در برکناری ‌من داشتند

خبرگزاری فارس: فرماندار سابق شهرستان ری با صدور بیانیه‌ای ضمن تاکید بر اینکه برنامه‌ریزی و خبرسازی برای حذف نیروهای ارزشی بی‌مزد و اجر نخواهد ماند، گفت: از رحیمی و مشایی برای برداشتن بار مسئولیت اجرایی از دوش فرزندان خدوم انقلاب تشکر می‌کنم.

"رحیمی" و "مشایی"‌ تلاش مجدانه‌‌ای در برکناری ‌من داشتند
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ‌جعفر فرجی در حاشیه همایش فتنه و جریان انحرافی دو لبه قیچی براندازی با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: برنامه‌ریزی و خبرسازی برای حذف نیروهای ارزشی بی‌مزد و اجر نخواهد ماند.
در این بیانیه آمده است: ولایت فقیه ثمره حرکت خونبار انبیای الهی (ع) و عطیه‌ای الهی است و حقیر به عنوان یکی از فرزندان نسل سوم انقلاب خود را پاسدار و سرباز حریم ولایت می‌دانم و ماموریت تاریخی خود و تمامی همسنگرانم را تسری ولایت در همه شئون فرهنگی و سیاسی و اقتصادی و نظامی قلمداد می‌کیم و از خدا می‌خواهم که توفیق دهد تا با تمرین تبعیت و ولایت پذیری هر روز بیش از پیش برای پیشبرد آرمان‌ها و اهداف انقلاب به نظام و مردم خدمت نمایم و همواره قول و فعلم موجب خلوص و تقویت جریان اهل ولایت باشد و سبب افشا و تضعیف جریان انحراف و فتنه‌گران در برابر ولایت.
فرجی همچنین افزود: مردم متدین و خصوصا جوانان پرشور و فداکار ایران اسلامی در سوم تیر 84 آقای احمدی‌نژاد را تبلور و تجسم آرمانخواهی و ولایت‌پذیری خود دیدند و ایشان را به نمایندگی و ریاست جمهوری خود برگزیدند و ایشان نیز کوشیدند تا با‌‌ تلاش‌های شبانه‌روزی‌ و اعتماد‌ به جوانان بر آنان تکیه کند. حقیر تا دیروز هر آنچه در توان و بضاعتم بود به میان ‌آوردم تا گره‌ای از کاری بگشایم و راهی هموار کنم اما از پس حوادث اخیر، مسئولیت‌های درون دولتی را تا انتهای دولت دهم فرو می‌گذارم و ان‌شاءالله می‌کوشم تا در سنگری که امروز ضرورت یافته پاسبان حریم ولایت و انقلاب و مدافع حقوق امت اسلامی باشم.
فرماندار سابق شهرستان ری تاکید کرد: از الطاف خفیه و جلیه آقای رحیمی و مشایی و پیگیری‌های مجدانه ایشان و همکارانشان در برداشتن بار مسئولیت اجرایی از دوش فرزندان خدوم و صدوق انقلاب نیز تشکر می‌کنم مطمئنا این همه برنامه‌ریزی و خبرسازی برای حذف نیروهای ارزشی بی‌مزد و اجر نخواهد ماند بنده به حسب وظیفه قصد دارم در سلسله یادداشت‌های به تبیین گوشه‌هایی از نگاه و تفکر و طرح و هدف ایشان که موجب تنگ شدن حلقه اطرافیان رئیس جمهور محترم و .. شده است. بپردازم.
وی خاطرنشان کرد: همچنین از مردم غیور و به حق ولایتمدار و انقلابی شهر ری تشکر می‌نمایم و امید دارم که اگر ضعف و قصوری در حقیر و کار و بار فرمانداری دیده‌اند ببخشایند و حلالم کنند. حقیر کوشیدم تا فرصت خدمتی که خداوند روزی‌ام کرده است شبانه‌روز به حل و فصل مشکلات بهبود و ارتقای امور مربوط به ری بگمارم خدا شاهد است که در این باره با هیج کس و حزب و گروهی بر سر اصول انقلاب و منافع مردم نه معامله کردم و نه کوتاهی. اکنون نیز به صلاحدید و مصلحت کسانی از کار برکنار شده‌ام که ولایتمداری و انحراف‌ستیزی را خوش نمی‌دارند و حتی برای ساکت کردن بنده از تطمیع و تهدید و سیاسی بازی‌های زشت صرف‌نظر نکردند حقیر نیز علی‌رغم همه سیاسی‌بازی‌های‌‌یشان سربازی در جبهه مبارزه با جریان فتنه و جریان انحرافی را ترجیح داده و واجب دانستم و ان‌شاءالله کما فی‌السابق برای تقویت این جبهه به خیل عظیم مردم مومن و انقلابی می‌پیوندم.
فرماندار سابق شهرستان ری تصریح کرد: در پایان اعلام می‌کنم که آمادگی دارم تا تمامی حساب و کتاب‌های شخصی خانوادگی و اقوام درجه یک بنده مورد بررسی و موشکافی قرار گیرد و نتیجه آن به ملت صبور ومومن اعلان شود تا هم زمینه برخی شبهه‌افکنی‌های فرافکنانه و فریبکارانه برچیده شود و هم بابی گشوده شود تا به حساب مسئولین به جد و حق و عدل رسیدگی شود.
 انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول