اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر اصفهان:

مکان‌های پارک ممنوع به دوربین هوشمند تجهیز شود

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه رانندگان برای پارک ماشین خود به علامت توقف و پارک ممنوع در حریم تقاطع‌ها اهمیت نمی‌دهند، گفت: مکان‌های پارک ممنوع به دوربین هوشمند تجهیز شود.

مکان‌های پارک ممنوع به دوربین هوشمند تجهیز شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار کریم نصر اصفهانی ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر با بیان اینکه حمل و نقل عمومی کمک شایانی به دولت می‌کند، اظهار داشت: این ارتباطات باید به صورت دو سویه باشد و دولت نیز باید سهم متعهد شده حاصل از درآمد هدفمندی یارانه‌ها را به شهرداری بپردازد.
وی با اشاره به مشکلات سیستم حمل و نقل عمومی به ویژه اتوبوس‌رانی در شهر اصفهان گفت: اتوبوس‌رانی بحث از رده خارج کردن اتوبوس‌های فرسوده را با جدیت دنبال نمی‌کند که باید در این زمینه همت ویژه‌ای را به کار بندد چرا که بسیاری از شهروندان از دودزا بودن و آلودگی که این اتوبوس‌ها ایجاد می‌کنند، ابراز نارضایتی می‌کنند.
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: سوخت گازوئیل مورد استفاده اتوبوس‌های شهری که از پالایشگاه خریداری می‌شود، استانداردهای یورو 2003 را دارد و این سوخت سبب بروز امراض و سرطان‌ها در شهر می‌شود.
وی در ادامه با اشاره به اینکه بسیار مشاهده شده که رانندگان خودروهای شخصی برای پارک کردن ماشین خود به علامت توقف و پارک ممنوع در حریم تقاطع‌ها اهمیت نمی‌دهند، افزود: بسیاری از فضاهای شهری علامت پارک ممنوع دارند، اما رانندگان با بی‌دقتی خودرو خود را پارک کرده و سبب مشکلات ترافیکی در این مکان‌ها می‌شوند.
سردار نصر تاکید کرد: راهنمایی و رانندگی برای رفع این مشکل باید با استفاده از دوربین‌های هوشمند الکترونیکی شماره پلاک خودروهای پارک شده در مکان‌های پارک ممنوع را ثبت و جریمه کند، تا دیگر شاهد بروز بی‌نظمی ترافیکی در این مکان‌ها نباشیم.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول