اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت:

100 میلیارد تومان در مصرف نان صرفه‌جویی شده است

خبرگزاری فارس: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران گفت: 100 میلیارد تومان در مصرف نان صرفه‌جویی شده است.

100 میلیارد تومان در مصرف نان صرفه‌جویی شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، عباس قبادی ظهر امروز در جشنواره گندم، آرد و نان اظهار داشت: این میزان صرفه‌جویی طی سال گذشته تاکنون در کشور محقق شده است.
وی ادامه داد: این رویداد با اجرایی شدن قانون هدفمندی یارانه‌ها در مناطق مختلف کشور محقق شده که جای تقدیر دارد.
این مسئول اضافه کرد: مردم مناطق مختلف کشور با صرفه‌جویی در مصرف نان تلاش خوبی را در راستای کاهش مصرف گندم در کشور داشته‌اند.
قبادی تصریح کرد: در استان ایلام نیز این موضوع با بررسی‌های به عمل آمده محقق شده که از مردم استان ایلام نیز تقدیر می‌شود.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران گفت: استان ایلام به لحاظ کیفیت گندم جزو استان‌‌های برتر کشور است.
وی ادامه داد: سالانه حدود 250 هزار تن گندم مرغوب در استان ایلام تولید شده که تنها بخشی از آن در داخل استان مصرف می‌شود.
این مسئول اضافه کرد: با اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها از سال گذشته تاکنون تحولات عظیمی در حوزه تولید و مصرف نان در کشور روی داده است.
قبادی تصریح کرد: جشنواره گندم، آرد و نان در استان ایلام نیز با هدف توجه به کیفیت و ارتقای بهره‌وری برپا و اجرایی شده است.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران گفت: این شرکت در راستای افزایش بهره‌وری در کشور از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول