اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

حجت‌الاسلام ذاکر در گفت‌وگو با فارس:

استیصال در برابر بیداری اسلامی غرب را به پرونده‌سازی علیه ایران سوق داده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ارومیه در مجلس با بیان اینکه ماهیت بیداری اسلامی در منطقه، با اتهام‌زنی آمریکا به ایران تغییر نخواهد کرد، گفت:استیصال در برابر بیداری اسلامی غرب را به پرونده‌سازی علیه ایران سوق داده است.

استیصال در برابر بیداری اسلامی غرب را به پرونده‌سازی علیه ایران سوق داده است
حجت‌الاسلام سید سلمان ذاکر نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به جنبش بیداری اسلامی گفت: ملت‌های منطقه پس از اینکه 32 سال پیش انقلاب اسلامی ملت ایران با آرمان‌های اسلامی به پیروزی رسید، امروز از انقلاب اسلامی، شعارها و آرمان‌هایش الگو گرفته و علیه رژیم‌های مستبد و وابسته منطقه قیام کرده‌اند.

وی در این باره افزود: یکی از اصلی‌ترین هدف‌های انقلاب اسلامی برچیدن حکومت‌های وابسته‌ها و آزادی ملل منطقه از حاکمیت‌ رژیم‌های آمریکایی بود، امری که امروز ملت‌های منطقه با تأسی از دیدگاه و منش انقلاب اسلامی یعنی مقابله با رژیم‌های مستبد آمریکایی علیه حاکمان خود قیام کرده‌اند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس تصریح کرد: اگر به آنچه که امروز در منطقه خاورمیانه و کشورهای عربی منطقه می‌گذرد به دقت نگاه کنیم، به وضوح شاهد شرایطی خواهیم بود که 32 سال پیش ملت ایران درپی احقاق حقوق اسلامی خود دچار آن بودند.

ذاکر ادامه داد: 32 سال پیش وقتی ایران اسلامی یکپارچه به رهبری مردی که جبهه استکبار را به لرزه درآورد، قیام کرد، آمریکا و رژیم صهیونیستی به دست و پا افتاده و از هر تلاشی برای جلوگیری از تشکیل حکومتی اسلامی در ایران دریغ نکردند؛ شرایط کنونی کشورهای منطقه به خصوص کشورهایی که قیام اسلام‌خواهانه مردم در آن کشورها به پیروزی رسیده، نشان می‌دهد که آمریکا از هر تلاشی برای برپا نشدن حکومت اسلامی در این کشورها دریغ نکرده و نخواهد کرد.

وی در این باره خاطرنشان کرد: آمریکا که همچون اوایل پیروزی انقلاب اسلامی از سرکوب انقلاب اسلامی شکست خورده بود، امروز باز هم از انقلاب اسلامی شکست خورد، اما نه در ایران بلکه در تمام کشورهای عربی و اسلامی منطقه که در آنها ملت‌ها قیام کرده و خواهان حقوق اسلامی و دینی خود هستند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس اضافه کرد: با شکست سیاست‌های جبهه استکبار و غرب برای منحرف‌کردن قیام‌های اسلام‌خواهانه کشورهای منطقه، غرب متوجه کانون و الگوی این انقلاب‌ها یعنی انقلاب اسلامی شده است.

ذاکر همچنین گفت: توجه به شرایط کنونی ایران در منطقه نشان می‌دهد که غرب یک پازل سه‌ بخشی را برای ایجاد انحراف در موج بیداری اسلامی طراحی کرده است، پازلی که براساس آن از سه جهت به انقلاب اسلامی ملت‌ ایران حمله می‌شود.

وی خاطرنشان کرد:  پازل سه بخشی جبهه استکبار به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی را حقوق بشر، انرژی هسته‌ای و تروریسم تشکیل داده است؛ توجه به این سه مقوله نشان می‌دهد که امروز غرب در این موضوعات علیه ایران به پرونده‌سازی و توطئه اقدام کرده است که نشانه‌های بارز آن توطئه ترور سفیر سعودی و صدور قطعنامه علیه فعالیت‌های هسته‌ای کشورمان است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس تأکید کرد: اگرچه آمریکا و اسرائیل تمام تلاش خود را برای منحرف‌کردن موج بیداری اسلامی از طریق اتهام‌زنی به ایران، به کار بسته است، اما آمریکایی‌ها از یک موضوع غفلت کرده‌اند که ملت‌های مسلمان منطقه در 32 سال گذشته از ایران به جز حقانیت چیز دیگری ندیده‌اند.

ذاکر در پایان این گفت‌وگو اظهار داشت: جبهه استکبار بداند که موج بیداری اسلامی و خیزش‌های مسلمانان با فریب و توطئه‌های آمریکا منحرف نمی‌شود و ملل منطقه هم فریب بازی سیاسی صهیونیست‌ها را نخواهند خورد.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول