اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

حواشی دیدار تیم‌های فوتسال صبا و ماهان/

جنگ روانی ماهانی‌ها و نخستین تساوی صبا در خانه

خبرگزاری فارس: جنگ روانی ماهانی‌ها در سالن حیدریان قم، کارت زرد داور به بازیکن ماهان اصفهان، تقسیم امتیازها در قم، جنجال و توقف بازی در نیمه دوم از جمله حواشی این دیدار حساس از لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بود.

جنگ روانی ماهانی‌ها و نخستین تساوی صبا در خانه
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، یکی از دو دیدار حساس هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی با تساوی چهار بر چهار و تقسیم امتیازها در سالن شهید حیدریان قم به پایان رسید که در جریان این مسابقه حوادث و اتفاقات عجیبی نیز رخ داد.
 
* اعتراض ماهانی‌ها به توقف جریان بازی توسط صبایی‌ها
این موضوع چند بار در جریان بازی حساس صبای قم و فولاد ماهان سپاهان اصفهان رخ داد که هر بار بازیکنان و کادر فنی تیم ماهان به آن اعتراض می‌کردند.
البته ماهانی‌ها به دلیل اینکه در آستانه شکست در این دیدار قرار داشتند، سعی می‌کردند با این اعتراض‌ها کمی شور و هیجان بازیکنان صبا را کاهش داده و در جو سنگین سالن شهید حیدریان قم مجالی برای تمرکز خود بیابند.
 
* جنگ روانی ماهانی‌ها در سالن حیدریان قم
در چند‌ صحنه این مسابقه و بدون اینکه اتفاق خاصی در کنار زمین و یا در جریان بازی رخ دهد، بازی به سبب اعتراض شدید کادر فنی و سرپرست تیم فولاد ماهان سپاهان اصفهان متوقف شد.
یکی از اعتراض‌های جالب توجه ماهانی به داور وقت نگهدار این بازی بود که آنها معتقد و مدعی بودند که داور در زمان مسابقه دست کاری کرده ‌یا به عبارت بهتر در زمان بازی تغییر ایجاد کرده است، این ادعای بی مورد کادر فنی و بازیکنان ماهان نزدیک به 10 دقیقه جریان بازی را در نیمه دوم به تاخیر انداخت.
 
* کارت زرد داور به بازیکن ماهان اصفهان
این بازی جذاب و تماشایی با اینکه صحنه‌های زیبایی مقابل دروازه‌های دو تیم به دنبال داشت اما از یک نظر قابل توجه بود که بازیکنان دو تیم به حرکات غیر اخلاقی و برخورد شدید روی نیاوردند.
تنها مهدی جاوید بازیکن شماره 14 تیم فوتسال فولاد ماهان از داور اول این دیدار یعنی عبدالحمید باقری کارت زرد گرفت که دلیل جریمه شدن این بازیکن حرکت ناشایستی بود که با پرتاب دست به سوی این داور مسابقه اتفاق افتاد.
 
* تقسیم امتیازها در قم
تیم‌های فوتسال صبای قم و فولاد ماهان سپاهان اصفهان در حالی دیدار حساس خود در هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را با تساوی چهار بر چهار به پایان رساندند که تقسیم امتیاز‌ها بیشتر به سود تیم‌های صنایع گیتی پسند اصفهان و منصوری قرچک بود.
با این تساوی فولاد ماهان سپاهان اصفهان و صبای قم هر دو 25 امتیازی شده و در فاصله دو هفته به پایان دور رفت لیگ برتر، به ترتیب در مکان‌های دوم و سوم جدول رده بندی مسابقات سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور قرار گرفتند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول