اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

کارگردان فیلم سلام فرشته:

فیلمنامه‌نویسان کودک درون خود را فعال کنند

خبرگزاری فارس: کارگردان فیلم سلام فرشته گفت: ضعف فیلمنامه‌نویسی برای کودک یکی از مشکلات امروز جامعه است و فیلمنامه‌نویسان باید کودک درون خود را فعال کنند.

فیلمنامه‌نویسان کودک درون خود را فعال کنند
علیرضا اژدری در حاشیه بیست و پنجمین جشنواره کودک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با انتقاد از ضعف فیلمنامه نویسی در کشور به ویژه در ژانر کودک و نوجوان اظهار کرد: فیلمنامه‌نویسان در این ارتباط باید کودک درون خود را فعال کنند تا شاهد فیلمنامه‌های با کیفیت‌تر‌ در سینما‌ی کودک باشیم.
وی با اشاره به مشکلات موجود در راه سینمای کودک و نوجوان بیان کرد: پرداختن بیش از حد به طنز و ساخت فیلم‌ها در این زمینه یکی از دلایل افول در سینمای کودک است.
این کارگردان سینما تصریح کرد: نسل حال حاضر با نسل‌های قبلی تفاوت بسیاری دارد و در این زمینه باید فیلم‌هایی ساخته شود که به‌ نیازهای نسل حاضر بپردازد.
وی ‌با بیان اینکه در حال حاضر و با برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان اتفاقات خوبی در سینمای کودک در حال انجام است، تاکید کرد: در حال حاضر 16 فیلم سینمایی در جشنواره حضور دارد و امیدواریم که این آمار برای سال‌های آینده بالاتر رفته و کمک بسزایی به سینمای کودک کند.
اژدری افزود: مرکز گسترش سینمای تجربی و فارابی در این زمینه سرمایه‌گزاری فراوانی داشته‌اند اما حمایت دولت از سینمای کودک و نوجوان نیز امری حیاتی محسوب می‌شود.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول