اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

سرمربی ملوان انزلی:

پیروزی مقابل فجر سپاسی حق ملوان بود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: پیروزی و کسب سه امتیاز مقابل فجر سپاسی در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر حق ملوان بود.

پیروزی مقابل فجر سپاسی حق ملوان بود
به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، فرهاد پورغلامی ‌در جمع خبرنگاران پس از دیدار ملوان و فجرسپاسی اظهار کرد: بازی خوبی بود و برای خروج از بحران نیازمند سه امتیاز این دیدار بودیم. 
وی با بیان این که بازیکنان ملوان در آمادگی کامل به سر می‌برند، افزود: با توجه به نزدیکی امتیازات، هر دو تیم ملوان و فجرسپاسی برای کسب پیروزی به میدان آمدند و ما توانستیم پیروز این دیدار خانگی باشیم. 
سرمربی ملوان انزلی با اشاره به پرداخت 10 درصدی منطقه آزاد به بازیکنان گفت: با توجه به نشستی که رئیس هیئت مدیره با نماینده بازیکنان و اعضای کادر فنی در‌باره حل مشکلات مالی آنها داشته است، روحیه بازیکنان ارتقا یافت و امروز بدون دغدغه مالی مقابل فجر سپاسی به برتری رسیدیم. 
وی تصریح کرد: در حال حاضر و با کسب این پیروزی شرایط خوبی داریم و امیدواریم در هفته‌های آینده با ادامه این روند به جایگاه اصلی خود برسیم. 
پورغلامی با قدردانی از بهمنی مدیرعامل منطقه آزاد انزلی بیان کرد: ایشان با مسئولیت خودشان 10 درصد قراردادها را پرداخت کردند که در این پیروزی بی‌تاثیر نبود. 
وی اضافه کرد: همیشه گفته‌ام مشکلات مالی تاثیرگذار است و صادقانه حرف می‌زنم و هیچ وقت خودم را پشت مشکلات مالی پنهان نمی‌کنم.
این مربی با اشاره به مشکلات فنی تیم ملوان در هفته‌های گذشته عنوان کرد: قبول دارم که تیم ما مانند تمام تیم‌ها مشکل فنی دارد و این را کتمان نمی‌کنم و تلاش می‌کنیم تا این مشکلات به حداقل برسد و ملوان به جایگاه‌ اصلی‌اش بازگردد.
وی با  تاکید بر اینکه برای موفقیت در فوتبال، مولفه‌های زیادی وجود دارد خاطرنشان کرد: بازیکنان ملوان تمام تلاش خود را برای ادامه روند موفقیت‌های این تیم با کسب پیروزی و خروج از بحران انجام می‌دهند.
به گزارش فارس، تیم‌های فوتبال ملوان بندرانزلی و فجرشهید سپاسی شیراز در هفته سیزدهم لیگ‌برتر فوتبال کشور در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار ملوان با دوگل به برتری رسید.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول