اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امام جمعه بوشهر:

تلاش برای خودکفایی دفاعی متوقف نمی‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوشهر گفت: شهادت جمعی از نیروهای مخلص سپاه در حادثه مرکز ساخت صنایع دفاعی کوچک‌ترین تأثیری در توقف فعالیت‌های صنعتی دفاعی کشور ندارد و همرزمان این شهدا با تمام توان برای پیشرفت کشور در زمینه‌های دفاعی تلاش می‌کنند.

تلاش برای خودکفایی دفاعی متوقف نمی‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بوشهر ضمن اشاره به شهادت جمعی از نیروهای مخلص سپاه در حادثه مرکز ساخت صنایع دفاعی اظهار کرد: این حادثه دلخراش و ناراحت‌کننده کوچک‌ترین تأثیری در توقف فعالیت‌های صنعت دفاعی کشور ندارد و راه این شهدا برای گسترش روند روبه رشد خودکفایی در صنعت دفاعی ادامه پیدا می‌کند.
وی افزود:‌ همرزمان این شهدا دست از تلاش برنمی‌دارند و با تمام توان برای پیشرفت کشور در زمینه‌های نرم‌افزاری و سخت‌‌افزاری دفاعی تلاش می‌کنند.
صفایی‌بوشهری در بخش دیگری از سخنان خود به روز گرامیداشت خانواده اشاره کرد و گفت: خانواده از مهمت‌رین واحدهای اجتماعی است که باید روند فرهنگ دینی و اسلامی حاکم باشد تا فرزندان روش زندگی اسلامی را آموزش ببینند.
وی ضمن گرامیداشت روز بازنشستگان عنوان کرد: این قشر سالخورده با تلاش و خدمت جوانی و میانسالی خود را پشت‌سر گذاشته و اکنون برکتی برای خانواده‌هایشان هستند.
امام جمعه بوشهر با بیان اینکه بازنشستگان معدن تجربه‌اند از مسئولان خواست تا در امور مختلف اجرایی از بازنشستگان به عنوان مشاور بهره گیرند.
وی با تأکید براینکه باید از بازنشستگان حمایت ویژه‌ای صورت گیرد، افزود: باید با ایجاد فضاهای علمی، فرهنگی و ورزشی زمینه حضور بازنشستگان را در جامعه فراهم کرد.
صفایی‌بوشهری همچنین به اجرای طرح هر بازنشسته یک خانه از طریق واحدهای مسکونی مسکن مهر و تعاونی‌های مسکن تأکید کرد.
امام جمعه بوشهر ادامه داد: هیچ بازنشسته‌ای نباید در دوران بازنشستگی به بحران مسکن گرفتار شود و ضروری است با برنامه‌ریزی مناسب زمینه برای خانه‌دار شدن بازنشستگان فراهم شود.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر عنوان کرد:‌ همچنین نیاز است قانونی در زمینه به کارگیری فرزندان بازنشستگان در محل کار والدین یا سایر ادارات تصویب شود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول