اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در فولادشهر صورت گرفت؛

شکست ذوب‌آهن مقابل نفت آبادان در نیمه نخست

خبرگزاری فارس: نیمه نخست بازی دو تیم ذوب‌آهن و نفت آبادان از هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس با نتیجه دو بر یک به سود تیم میهمان به پایان رسید.

شکست ذوب‌آهن مقابل نفت آبادان در نیمه نخست
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان،‌ دو تیم از ساعت 15 و 15 دقیقه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان و با قضاوت یدالله جهانبازی به مصاف هم رفتند که تیم نفت آبادان با نتیجه دو بر یک نیمه نخست را به سود خود به پایان برد.
تیم نفت آبادان با گل‌های فولیکه‌سی و فرشید طالبی بازیکن ذوب‌آهن که به اشتباه دروازه تیم خود را باز کرد، در مقابل تک گل حسین ماهینی، موفق شده ذوب‌آهن را دو بر یک تا این لحظه شکست دهد.
گل فولیکه‌سی در دقیقه 10 بازی، گل به خودی فرشید طالبی در دقیقه 20 بازی و گل حسین ماهینی برای ذوب‌آهن نیز در اواخر نیمه نخست به ثمر رسید.
به گزارش فارس، به علت برگزاری بیست و پنجمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان، مسابقه این دو تیم نیز حال و هوای جشنواره‌ای پیدا کرد.
امروز واحد سیار صدا و سیمای مرکز اصفهان به دلیل ضبط پوشش جشنواره فیلم کودک و نوجوان برای پوشش دادن این بازی حضور ندارد و به جای آن واحد سیار صدا و سیمای شهرکرد این بازی را پوشش می‌دهد.
به گزارش فارس، در حاشیه این بازی قرار است دو توپ با امضای هنرمندان مطرح شرکت کننده در جشنواره فیلم کودک و نوجوان به دو کاپیتان تیم به عنوان یادبود اهدا شود.
در این بازی که تنها حدود 500 تماشاگر دارد، سعید راد یکی از پیشکسوتان سینمای کشور به ورزشگاه آمده و از نزدیک شاهد این بازی است.
اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می‌شود...
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول