اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در نیمه نخست؛

تساوی ملوان و فجر رقم خورد

خبرگزاری فارس: ملوان بندرانزلی و فجر شهید سپاسی شیراز در هفته سیزدهم لیگ برتر در نیمه نخست در ورزشگاه تختی انزلی به تساوی بدون گل رضایت دادند.

تساوی ملوان و فجر رقم خورد
به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، تیم‌های فوتبال ملوان بندرانزلی و فجرشهید سپاسی شیراز در هفته سیزدهم لیگ‌برتر فوتبال کشور و از ساعت 14:45 بعداز ظهر امروز در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف هم رفتند. 
 
-در نیمه نخست این دیدار محمد ابراهیم خسروی از تیم ملوان و محمد آفند و رضا حقیقی از فجر شهید سپاسی شیراز از داور این دیدار کارت زرد دریافت کردند.
 
- ملوان پیش از این مسابقه با 10 امتیاز در رده شانزدهم جدول و فجر شهید سپاسی با همین امتیاز و با تفاضل گل کمتر در رتبه هفدهم است
 
-بابک پورغلامی کاپیتان ملوان بندرانزلی که سابقه حضور در تیم فوتبال فجر شهید سپاسی را در کارنامه خود دارد غایب بزرگ ملوانی‌ها در نیمه نخست این دیدار بود.
 
-بیش از یک‌هزار تماشاگر ملوان در زیر بارش بارش باران در ورزشگاه حضور دارند و از دقایق اولیه این دیدار تیم محبوب خود ملوان بندرانزلی را تشویق می‌کنند.
 
-قبل از آغاز دیدار از محمد حبیبی مربی برتر اخلاق فوتبال ایران که مربی دروزاه‌با‌ن‌های تیم ملوان انزلی است با هدایا و لوح تقدیر تجلیل شد.
 
-بازنده این دیدار هر تیمی که باشد در وضعیت وخیمی قرار می‌گیرد و  فرهاد پورغلامی و علی کلانتری سرمربیان دو تیم زمانی با یکدیگر در تیم ملی نوجوانان همکار بودند و با تفکرات فنی یکدیگر کاملا آشنا هستند و از باید برای بقا در نیمه دوم این دیدار با یکدیگر مبارزه کنند.
 
-ملوان بندرانزلی با لباس‌های یک‌دست سفید و بازیکنان فجر شهید سپاسی با لباس‌های زرد و مشکی در این دیدار حضور دارند.
 
نیه نخست این دیدار دو دقیقه وقت اضافی داشت و جمشید دانش‌مهر داور این مسابقه با پایان 47 دقیقه مصاف دو تیم سوت پایان نیمه نخست را زد.
 
*ترکیب ملوان انزلی
علی حسنی‌صفت، سعید سالارزاده، علی جراح‌کار، محمدابراهیم خسروی، علیرضا رمضانی، محمد همرنگ، محسن مسلمان، سعید یوسف‌زاده، محمد نزهتی، محمد حیدری و سید جلال رافخایی
سرمربی: فرهاد پورغلامی
 
*ترکیب فجر شهید سپاسی
وحید شیخ‌ویسی، مهدی رجب‌زاده، خالد شفیعی، ایوب کلانتری، محمدمهدی نظری، حمید جوکار، عباس کاظمیان، امید خلیلی، مهرداد کریمیان، محمد آفند و رضا حقیقی
سرمربی: علی کلانتری
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول