اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

خطیب جمعه کاشمر:

تفکر بسیجی در سراسر جهان اسلام فراگیر شده است

خبرگزاری فارس: خطیب جمعه کاشمر با بیان این که تفکر بسیجی در کشور سبب صلابت و اقتدار ملت ایران شده است، گفت: تفکر بسیجی در سراسر جهان اسلام فراگیر شده است.

تفکر بسیجی در سراسر جهان اسلام فراگیر شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، حجت‌الاسلام سید قاسم یعقوبی امروز در خطبه‌های نماز جمعه و در اجتماع نمازگزاران کاشمری با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج اظهار داشت: بسیج یک نهاد مقدس است که امام راحل آن را مدرسه عشق، پایگاه تربیت مردان بزرگ، کانون تولید انسان‌های فداکار و شجاع و جایگاهی که عزت اسلام‌، انقلاب و کشور به همت آن گره‌خورده و با استفاده از یک فکر ناب و اندیشه ذلال و الهی امام تولید و به فرهنگ بشریت‌، دنیای سیاست‌، امنیت و جامعه اسلامی هدیه شد.
وی با تاکید بر این که تفکر بسیجی بسیار ارزشمند است که در تمام عرصه‌ها به آن نیاز است ابراز داشت: تفکر بسیجی تفکری است که در خانواده، مدرسه، بازار، دولت و مجلس و در همه ابعاد مختلف زندگی نیازمند آن هستیم.
امام جمعه کاشمر با اشاره به این که تفکر بسیجی در برابر کفر، منکرات، متجاوزان و دشمنان محکم ایستاده و ذره ای کوتاه نمی‌آید یادآور شد:  افرادی که با تفکر بسیجی هستند در برابر سختی‌ها و ناملایمات صبور و محکم هستند و با اخلاصی که دارند هر چه که دارند در راه خدا هدیه می کنند.
وی با بیان این که به برکت تفکر بسیجی از تحریم‌ها عبور کرده‌ایم خاطر نشان کرد: این تفکر جلوی تهدیدهای دشمنان ‌را می‌گیرد و اگر دشمنان این نظام و انقلاب فکر می‌کنند که با تهدید می‌توانند در اراده ملت ایران خلعی ایجاد کنند سخت در اشتباه هستند.
یعقوبی با اشاره به اینکه برای ملتی که آماده شهادت است راه خودش را محکم و با صلابت ادامه می‌دهد ابراز داشت: هر فردی که با تفکر بسیجی در راه خدا گام بر دارد هر اتفاق ناملایمی برای او تبدیل به شیرینی می‌شود.
وی یادآور شد: امروز تنها ملتی که در برابر آمریکا ایستاده و از مسلمانان و مظلومان دفاع می‌کند ملت و نظام اسلامی ایران است.
امام جمعه کاشمر با بیان اینکه تفکر بسیجی در سراسر جهان اسلام فراگیر شده اظهار داشت: با توجه به اینکه امروز سخنان معمار کبیر انقلاب در دل تمام امت اسلام جا گرفته است با یک اشاره ملت ایران کشورها و بسیج منطقه شعله‌ور می‌شود.
وی افزود : اگر امروز حکومت‌های پوسیده در منطقه برای نگهداری خود با مشکل روبه‌رو هستند، اما خوشبختانه تفکر بسیجی از افغانستان تا تونس و مراکش و تمام قلب خاورمیانه را تسخیر کرده است.
یعقوبی در ادامه به ادعای جعلی و نابه‌خردانه دبیر آژانس اتمی اشاره کرد و گفت: همه دنیا متوجه شدند که گزارش آقای آمانو به سفارش آمریکا تهیه شده تا در شورای امنیت ایران را محکوم و تهدیدها را علیه کشورمان شدت بخشند.
وی با تاکید بر این که این گزارش سفارشی و جعلی تنها یک سرگرمی برای شورای امنیت و سازمان ملل است که راه به جایی نمی‌برد خاطرنشان کرد: ملت ایران سال‌ها پیش پاسخ چنین ادعاهای کذب را داده است و اعلام کرده‌اند که ملت ایران از راهی که انتخاب کرده‌اند هیچ‌گاه باز نخواهند گشت.
امام جمعه کاشمر با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر و گرامیداشت یاد و خاطره شهید چمران‌، به شهادت رسیدن جمعی از خدمتگزاران صدیق و فرزندان رشید اسلام اشاره کرد و تاکید کرد: این‌گونه شهادت‌ها برای ملت ایران زینت و زیور است.
انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول