اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیر برنامه‌ریزی خدمات شهری مشهد خبر داد:

قریب به یک میلیارد‌تومان هزینه حوادث طبیعی در مشهد

خبرگزاری فارس: مدیر برنامه‌ریزی خدمات شهری گفت: به طور کلی در طول یک سال، هزینه حوادث طبیعی، قریب به یک میلیارد تومان است.

قریب به یک میلیارد‌تومان هزینه حوادث طبیعی در مشهد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی و مشارکت‌های مردمی حوزه معاونت خدمات شهری، علی شورابی مدیر برنامه‌ریزی خدمات شهری شهرداری مشهد اظهار داشت: در طول سال به‌ویژه فصل پاییز و زمستان، شاهد حوادث طبیعی که منجر به اختلال در روند طبیعی کار شهروندان می‌شود هستیم.
وی افزود: از جمله این حوادث بارندگی، برف، آب افتادگی، یخ‌زدگی بوده که با استفاده از تجهیزاتی همچون دستگاه شن و نمک‌پاش، بیل برف‌روب، ماشین آلات مربوط به حادثه اتفاق افتاده و غیره است. 
شورابی تصریح کرد: در سال 89 تعداد نقاط آب افتاده در سطح شهر 56 نقطه بوده و بودجه اختصاص یافته به آب افتادگی و برف و روب، قریب به 750 میلیون تومان بوده است.
وی همچنین خاطرنشان کرد: موتور پمپ، کف کش، لجن کش، اره، هوا برش، موتور برق و غیره از جمله لوازم مورد نیاز در هنگام حوادث طبیعی سطح شهر است که عمدتا این وسایل به مناطق 13 گانه تحویل داده شده و در صورت لزوم بکارگیری می‌شود.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول