اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

آذر ماه؛

ششمین دوره المپیاد بین‌المللی طلاب در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر اداره تربیت بدنی و سلامت جسمانی جامعة المصطفی العالمه از برگزاری ششمین دوره المپیاد بین‌المللی فرهنگی ورزشی طلاب در قم از 26 آذر تا اول دی ماه سال جاری خبر داد.

ششمین دوره المپیاد بین‌المللی طلاب در قم برگزار می‌شود
حجت‌الاسلام سیدمحسن حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به ششمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی طلاب المصطفی اظهار کرد: مرحله مقدماتی این المپیاد در سطح مدارس برگزار شده و در نهایت برگزیدگان آنها به مرحله نهایی راه پیدا می‌کنند.
وی با بیان اینکه ششمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی المصطفی در 13 رشته طلاب و دو گروه خواهران و برادران برگزار می‌شود، گفت: شرکت‌کنندگان در قالب رشته‌های فوتسال، والیبال، بدمینتون، تیراندازی، دو و میدانی، آمادگی جسمانی، پینگ‌پنگ، شنا، تیر و کمان و دارت با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
مدیر اداره تربیت بدنی و سلامت جسمانی جامعة المصطفی العالمیه خاطرنشان کرد: علاوه بر رشته‌های طناب‌کشی، بدنسازی و فوتبال دستی که در بخش داخلی این المپیاد برگزار می‌شود، بخش فرهنگی المپیاد شامل رشته‌های عکس ورزشی، وبلاگ ورزشی، طنز ورزشی، کاریکاتور ورزشی، خاطره‌نویسی ورزشی و مقاله‌نویسی ورزشی است.
وی با بیان اینکه ششمین المپیاد فرهنگی ورزشی از 26 آذر تا اول دی ماه سال جاری برگزار می‌شود، عنوان کرد: طلاب علاقه‌مند به شرکت در این المپیاد تا 15 آذر فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه دائمی المپیاد بین‌المللی فرهنگی ورزشی واقع در قم، خیابان معلم، جامعة ‌المصطفی العالمیه اتاق 102 ارسال کنند.
حسینی به اهداف در نظر گرفته شده برای برگزاری المپیادهای فرهنگی و ورزشی اشاره کرد و افزود: تزریق نشاط و سلامتی بین طلاب و خانواده‌های آنها مهم‌ترین هدف برگزاری این المپیادها بوده و همبستگی طلاب و خانواده‌ها با یکدیگر و ارتباط نمایندگی‌ها از دیگر اهداف این المپیاد است.
وی خاطرنشان کرد: همگانی کردن ورزش، امور فرهنگی و اخلاقی در بحث ورزش و ارائه الگوی ورزش اسلامی از دیگر اهداف برگزاری المپیادها بوده است.
دبیر المپیادهای بین‌المللی فرهنگی و ورزشی جامعة المصطفی العالمیه عنوان کرد: علاقه‌مندان شرکت در این المپیاد، برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌ 7177661-0251 تماس گیرند یا به پایگاه اطلاع‌رسانی www.sport-miu.ir مراجعه کنند.
وی برگزاری نخستین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی خانواده‌های طلاب المصطفی را از دیگر برنامه‌های اداره تربیت بدنی ذکر کرد و افزود: این المپیاد اکنون به میزبانی مرکز امور طلاب و خانواده‌های المصطفی در حال برگزاری است.
حسینی تصریح کرد: این المپیاد شامل هفت رشته ورزشی مانند دو و میدانی، تنیس روی میز، تیر و کمان، تفنگ بادی، دارت و شنا بوده و در سه رده سنی هشت تا 12، 13 تا 15 و 16 تا 18 سال برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول