اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مراسم تجلیل از بهداد سلیمی؛ دوشنبه 30 آبان

بهداد سلیمی: افتخارآفرینی‌هایم ادامه خواهد داشت

خبرگزاری فارس: بهداد سلیمی با اظهار سپاس از مراسم باشکوه استقبال مردم قائمشهر گفت: شرمنده این همه لطف هستم و مطمئن باشید افتخارآفرینی‌هایم ادامه خواهد داشت.

بهداد سلیمی: افتخارآفرینی‌هایم ادامه خواهد داشت
به گزارش خبرگزاری فارس از قائمشهر، بهداد سلیمی در میان اوج هیجان و شعف همشهریان خود به عنوان قهرمان غرور آفرین ملی این شهرستان، با شکوه هر چه تمام‌تر استقبال شد.
قهرمان فوق سنگین وزنه‌برداری جهان در سالن ورزشی جهان پهلوان تختی قائمشهر که با حضور استاندار مازندران، نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری، مسئولان و مدیران ارشد استان و شهرستان قائمشهر و مردم همیشه در صحنه این دیار قهرمان پرور اظهار داشت: از این استقبال پرشور و باشکوه مردم خود سپاسگزار و خوشحال هستم.
بهداد سلیمی ابراز داشت: امیدوارم لیاقت این همه لطف و سپاس را داشته باشم و بتوانم باز هم برای این مردم با جان و دل افتخارآفرینی کنم.
وی با تشکر از استاندار مازندران که در لحظه ورود کاروان تیم ملی‌ وزنه‌برداری ایران در فرودگاه امام خمینی (ره) حضور یافت و از قهرمانان ایران و مازندران تجلیل کرد، گفت: خجالت ‌زده همه هستم، ان شاالله بتوانم با دعای خیر همشهریان قهرمانی دیگری بیافرینم و این همه لطف را جبران کنم.
وزنه‌بردار فوق سنگین تیم ملی در پایان با زبان مازندرانی از همه دوستان و مسئولان استان مازندران و خانواده خود تشکر کرد و اذعان داشت: دست همه شما را می‌بوسم و نیازمند دعای خیر همه شما برای استمرار قهرمانی و کسب طلای المپیک لندن هستم.
به گزارش فارس؛ مراسم تجلیل از بهداد سلیمی، روز دوشنبه 30 آبان ماه در سالن همایش شهرداری قائمشهر با حضور مسئولان ارشد استان مازندران و شهرستان قائمشهر برگزار می‌شود.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول