اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در بیست ‌و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان؛

"آهوی پیشونی سفید" رتبه نخست آرای مردمی را کسب کرد

خبرگزاری فارس: فیلم سینمایی آهوی پیشونی سفید رتبه نخست آرای مردمی را تا به امروز به دست آورده است.

"آهوی پیشونی سفید" رتبه نخست آرای مردمی را کسب کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، فیلم سینمایی آهوی پیشونی سفید به کارگردانی سید جواد هاشمی تا پایان روز سوم جشنواره در صدر آرای مردمی قرار گرفت.
فیلم شیر تو شیر به کارگردانی ابراهیم فروزش با فاصله‏ای اندک در رتبه دوم قرار دارد و فیلم رویای سینما به کارگردانی علی شاه حاتمی رتبه سوم را به خود اختصاص داده است.
مهدی سجادزاده با اشاره به اینکه در بیست ‌و پنجمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان 16 فیلم داخلی در مسابقه شرکت دارند، بیان داشت: این تعداد فیلم در چهار سینمای فرشچیان، قدس یک، ساحل و تالار هنر اکران می‌شود.
وی ادامه داد: به دلیل اینکه استان اصفهان مردمی فرهنگی و هنر دوست دارد و به منظور استفاده از نظرات آنها در مورد سطح کیفی فیلم‌ها کمیته آرای مردمی تشکیل شده است.
سرپرست کمیته آرای مردمی با اشاره به اینکه کارت‌هایی به منظور نظرسنجی مردم تهیه شده است، تصریح کرد: این کارت‌ها پیش از ورود مردم به سالن سینما تحویل داده شده تا بعد از اتمام فیلم و هنگام خروج نظرات خود را راجع به فیلم در سه قالب خوب، متوسط و ضعیف انتخاب کنند.
وی اضافه کرد: سپس با جمع‌آوری کارت‌های نظرسنجی در جعبه‌های طراحی شده به این منظور هر شب پس از شمارش آرا آمار از طریق ستاد جشنواره اعلام می‌شود.
سجادزاده با بیان اینکه در سال‌های گذشته نیز این کار انجام می‌گرفت، اظهار داشت: تفاوت کمیته آرای مردمی امسال در این است که آمار هر شب اعلام می‌شود و در بولتن فردا نیز آورده می‌شود.
وی تاکید کرد: در شب اختتامیه جشنواره فیلم کودک و نوجوان یک فیلم با توجه به نظرات ارائه شده مردم در این نظرسنجی تندیس زرین از نگاه مردم را دریافت می‌کند.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول