اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

یک منتقد سینما و تلویزیون:

فیلم‌های کودکان هر سال از کودکان دورتر می‌شود

خبرگزاری فارس: یک منتقد سینما و تلویزیون گفت: بسیاری از فیلم‌های کودکان و نوجوانان کودک را فراتر از آنچه هست نشان می‌دهند در حالی که فیلم کودک باید کودکانه باشد.

فیلم‌های کودکان هر سال از کودکان دورتر می‌شود
حمیدرضا راشدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، درباره فیلم‎های جشنواره فیلم کودک در سال‎های اخیر اظهار داشت: بسیاری از فیلم‌های جشنواره‎های فیلم کودکان و نوجوانان تنها به اسم کودکان و نوجوانان بوده و به اصطلاح می‎توان گفت این فیلم‎ها به اسم کودکان و به کام بزرگسالان است.
وی افزود: بسیاری از فیلم‌های کودکان و نوجوانان کودک را فراتر از آنچه هست نشان می‌دهند و به بیانی دیگر دارای اغراق و مبالغه زیادی است، در حالی که فیلم کودک باید کودکانه باشد و کودکان و نوجوانان با مشاهده فیلم‌ها خود را به جای شخصیت فیلم‌ها بگذارند.
این منتقد سینما و تلویزیون با بیان اینکه در فیلم‌های کودک و نوجوان می‎توان کودکان را به عنوان نماد بزرگسالان معرفی کرد، بیان داشت: فیلمسازان در ساخت فیلم‎های کودک و نوجوان به طور حتم نباید از بزرگسالان استفاده کنند بلکه می‎توان از کودکان در نقش‎های بزرگسالان هم بازی گرفت و در این عرصه نیز موفق واقع شد.
وی با بیان اینکه ما باید هر ساله جشنواره فیلم کودک و نوجوان را در حد بالا اجرا کنیم، گفت: جشنواره فیلم کودک و نوجوان هرساله باید به کودکان نزدیک شود اما متأسفانه دیده می‌شود که جشنواره فیلم کودک و نوجوان از کودکان فاصله می‎گیرد و هنرمندان و سینماگران این بخش نیز به سمت ساخت فیلم‎های بزرگسال کشیده می‎شوند و این نمی‎تواند نکته مثبتی در جشنواره فیلم کودک و نوجوان باشد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول