اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

لاریجانی در جمع خبرنگاران

دولت مشکلات آبادان و خرمشهر را جداگانه‌ پیگیری کند

خبرگزاری فارس: رئیس مجلس با اشاره به اینکه مردم با کمک نیروهای مسلح توانستند از سوسنگرد دفاع کنند، تأکید کرد که دولت باید مشکلات برخی شهرها مانند خرمشهر و آبادان را به صورت پرونده جداگانه‌ای پیگیری کند.

دولت مشکلات آبادان و خرمشهر را جداگانه‌ پیگیری کند
به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به خوزستان، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در بدو ورود به فرودگاه اهواز، مورد استقبال استاندار و نمایندگان این استان قرار گرفت و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز، سالروز آزاد سازی شهر سوسنگرد است که یکی از مقاطع بسیار حساس تاریخ ماست و مردم این استان توانستند با کمک نیروهای مسلح از سوسنگرد دفاع کنند و دشمن را به عقب برانند.

وی، اصل دفاع از شهرستان سوسنگرد را حرکت مردمی دانست و گفت: مردم در این روز یک حماسه به یاد ماندنی به وجود آوردند و توانستند با یک عده کم در جنگ از این شهر دفاع کنند.

رئیس مجلس در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: قرار است در سفر به خوزستان در مراسم بزرگداشت شهدای آزاد سازی سوسنگرد حضور یابم و نشست مشترکی هم با فضلای اهواز و استاندار و سایر مدیران استان برای بررسی مسائل و مشکلات خوزستان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه مجلس در تمام زمینه‌ها معتقد است که باید در خوزستان و شهرهای مختلف مانند خرمشهر و آبادان که معمولا مشکلاتی دارند، پرونده جداگانه‌ای در دولت باز شود، تصریح کرد: باید از نظر بودجه و امکانات شرایط ویژه‌ای برای این استان در نظر گرفته شود و مشکلات و مسائل استان نیز مانند مشکل آب در آبادان که همواره نمایندگان روی آن حساسیت زیادی دارند، مورد رسیدگی قرار گیرد.

به گفته وی، باید برای موضوع اشتغال جوانان در خوزستان نیز به پاس مقاومت‌های که مردم این استان داشته‌اند، یک فصل جداگانه‌ای در نظر گرفته شده و این موضوع نیز حل شود.

لاریجانی با تاکید بر اینکه نگاه مثبتی در مجلس برای حل مشکلات خوزستان وجود دارد، متذکر شد مجلس آمادگی دارد که لوایح دولت در زمینه حل مشکلات خوزستان را به صورت خاص مورد رسیدگی قرار دهد.

وی رئیس مجلس در خاتمه درباره میزان مدتی که خود برای مطالعه در طول شبانه روز اختصاص می‌دهد، توضیح داد: به نظر می‌رسد این سؤال از آن دسته سؤالاتی است که مردم نیز منتظر پاسخ آن هستند، غالباً یک و نیم تا 2 ساعت از اواخر شب را برای مطالعه اختصاص می‌دهم. 
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول