اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان:

550 هزار دانش‌آموز در سیستان و بلوچستان مشغول به تحصیل هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش سیستان‌و بلوچستان گفت: 550 هزار دانش‌آموز در استان سیستان‌و بلوچستان مشغول به تحصیل هستند.

550 هزار دانش‌آموز در سیستان و بلوچستان مشغول به تحصیل هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، غلامرضا محمدقاسمی امروز در حاشیه برگزاری گردهمایی مدیران مدارس زابل به خبرنگار فارس اظهار داشت: در نقشه جامع علمی کشور به ارزش‌گذاری جایگاه معلم توجه ویژه‌ای شده و آموزش و پرورش باید ضمن حفظ جایگاه و اقتدار فعلی به اوج جایگاه خود در جامعه برسد.
وی با اشاره به برنامه‌های مهم آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: در حال حاضر 550 هزار دانش آموز در 25 هزار کلاس درس مشغول به تحصیل هستند که ارائه خدمت به همه آنان بدون همکاری و همت مدیران مدارس امکان پذیر نیست.
محمد قاسمی رویکرد قرآنی آموزش و پرورش را مورد تاکید قرار داد و گفت: طرح حفظ قرآن کریم که توسط رئیس جمهور افتتاح شده از مهم‌ترین برنامه‌های سال جاری است که با ابلاغ دستورالعمل آن در روزهای آینده 16درصد دانش‌اموزان و 4 درصد فرهنگیان را زیرپوشش قرار می‌دهد.
مدیرکل آموزش و پرورش سیستان‌و بلوچستان گفت: برنامه‌های خوبی در سطح وزارت آموزش و پرورش پیش‌بینی شده که تحول بنیادین را به دنبال خواهد داشت و نزدیک شدن آموزش و پرورش به آموزه‌های دینی از اهداف مهم آموزش و پرورش است.
مدیر کل آموزش و پرورش سیستان‌و بلوچستان به هوشمندسازی مدارس اشاره کرد و افزود: اعتبارات خوبی برای هوشمندسازی کامل مدارس اختصاص یافته که با تخصیص آن تحول چشمگیری در تعلیم و تربیت روی خواهد داد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول