اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان زنجان:

اجرای برنامه‌های محتوایی در قرارگاه‌های دانش‌آموزی زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان زنجان از اجرای برنامه‌های محتوایی در قرارگاه‌های دانش‌آموزی توسط اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی این استان در ماه محرم خبر داد.

اجرای برنامه‌های محتوایی در قرارگاه‌های دانش‌آموزی زنجان
حسین عبادتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: اتحادیه انجمن‌های اسلامی با حضور در برنامه‌های مختلف هفته بسیج مراسم بزرگداشت این هفته را برگزار می‌کند.
وی با بیان اینکه تبریک به رده‌های مختلف مسئولان پایگاه‌ها و فعالان از برنامه‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی است، تصریح کرد: دانش‌آموزان اتحادیه دانش‌آموزان هفته بسیج را گرامی داشته و در برنامه‌های این هفته شرکت می‌کنند.
رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان زنجان ادامه داد: با توجه به قرار گرفتن در آستان ماه محرم برنامه‌ریزی‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان برای برگزاری برنامه‌های مختلف این ماه متمرکز است.
این مسئول از اجرای برنامه‌های محتوایی در برنامه‌های ماه محرم توسط انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی خبر داد و گفت: مجموعه محتوایی ماه محرم با مولفه‌های جوان عاشورایی در قرارگاه‌های این انجمن توسط مربیان به دانش‌آموزان ارائه می‌شود.
عبادتی تبلیغ و تبیین قیام اباعبدالله الحسین (ع) را از برنامه‌های قرارگاه‌های دانش‌آموزی در ماه محرم برشمرد و گفت: این برنامه‌های محتوایی در ماه محرم اجرا می‌شود.
وی از ارائه بسته‌های فرهنگی به دانش‌آموزان را از دیگر برنامه‌های ماه محرم دانست و ادامه داد: این بسته‌ها در مدارس استان توزیع می‌شود.
رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود رویکرد اتحادیه انجمن‌های اسلامی را انسجام تشکیلاتی عنوان کرد و یادآور شد: در سال جاری براساس رویکرد اتحادیه انجمن‌های اسلامی انسجام تشکیلاتی در راستای رسیدن به اهداف اتحادیه صورت می‌گیرد.
این مسئول اضافه کرد: اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان زنجان در راستای برنامه‌ریزی‌های انجام شده در برنامه‌های هفته بسیج شرکت می‌کند.
عبادتی بر محتوا سازی در محرم تاکید کرد و افزود: مراسم‌های برگزار شده در محرم باید آسیب‌شناسی شده و موانع انجام درست کارها باید رفع شود.
وی با اشاره به اینکه عزاداری انجام شده در زنجان یکی از بی‌آلایش‌ترین عزاداری‌ها در ایران است، متذکر شد: نباید از کوچک‌ترین تحریفات نیز بگذریم، چرا که دشمن روی نقاط ضعف کار می‌کند.
این مسئول بر لزوم انجام پشتیبانی از مراسم‌های برگزار شده در محرم تاکید کرد و اذعان داشت: لازم است برنامه‌ریزی‌های مختلف برای این امر در نظر گرفته شود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول