اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در دیدار رایزن فرهنگی سفارت آلمان با شهردار تبریز مطرح شد؛

پیگیری جدی موضوع خواهرخواندگی تبریز با هامبورگ

خبرگزاری فارس: شهردار تبریز بر لزوم انجام پیگیری‌های جدی از سوی سفارت آلمان به منظور نهایی شدن موضوع خواهرخواندگی تبریز با هامبورگ تأکید کرد.

پیگیری جدی موضوع خواهرخواندگی تبریز با هامبورگ
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین در دیدار رایزن فرهنگی سفارت آلمان در ایران با وی با اعلام اینکه عقد قراردادهای خواهرخواندگی میان شهرهای جهان در قالب روابط دولت‌شهرها به گسترش و توسعه مناسبات دوجانبه در حوزه‌های مختلف کمک می‌کند، از مسئولان دو کشور به ویژه سفارت آلمان در تهران خواست نسبت به تسریع روند عقد تفاهم‌نامه خواهرخواندگی میان شهرهای تبریز ایران با هامبورگ آلمان پیگیری‌های لازم انجام گیرد.
وی افزود: وجود روابط و مناسبات تجاری و اقتصادی گسترده میان شهرهای تبریز و هامبورگ از گذشته‌های دور و نیز برقراری روابط تجاری دو طرف در صنایعی چون چرم، کفش و فرش از یکسو و حضور و سکونت بسیاری از ایرانیان و تجار ایرانی در این شهر صنعتی و تجاری آلمان از سوی دیگر، لزوم تسریع در عقد تفاهم‌نامه خواهرخواندگی میان این دو شهر را دوچندان می‌کند و لازم است با پیگیری‌های لازم از سوی دو طرف زمینه برای نهایی شدن این امر فراهم شود.
در این دیدار اتوگراف، رایزن فرهنگی آلمان در ایران نیز با استقبال از موضوع خواهرخواندگی تبریز با هامبورگ قول مساعد داد در راستای نهایی شدن این خواهرخواندگی پیگیری‌های لازم را از طریق مقامات کشور خود انجام دهد.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول