اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس هیئت بدمینتون استان قم:

چهره‌های شاخص بدمینتون قم در قهرمانی کشور شرکت می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بدمینتون استان قم از اعزام چهره‌های شاخص بدمینتون قم به پیکارهای رده سنی جوانان پسر بدمینتون قهرمانی کشور خبر داد.

چهره‌های شاخص بدمینتون قم در قهرمانی کشور شرکت می‌کنند
علی پنجه باشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم‌ اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی و اعلام فدراسیون بدمینتون، مسابقات رده سنی جوانان بدمینتون قهرمانی کشور روزهای پایانی آبان ماه به میزبانی هیئت بدمینتون قزوین برگزار می‌شود.
وی با اشاره به زمان برگزاری پیکارهای بدمینتون قهرمانی کشور، اضافه کرد: بر اساس زمان بندی صورت گرفته، مسابقات بدمینتون قهرمانی رده سنی جوانان کشور از روز دوشنبه 30 آبان ماه در شهر قزوین به انجام خواهد رسید.
رئیس هیئت بدمینتون استان قم ابراز داشت: این بیست‌ونهمین دوره مسابقات بدمینتون قهرمانی کشور رده سنی جوانان کشور در بخش پسران است که از روز 30 آبان تا سوم آذر ماه در سالن ورزشی شهید رجائی قزوین برگزار می‌شود.
وی از محدودیت سنی اعلام شده برای بدمینتون بازان شرکت کننده در این رقابت‌ها خبر داد و عنوان کرد: بدمینتون بازان متولد یازدهم دی ماه سال 72 و سال‌های بعد از آن، از تمام استان‌های کشور در این دوره از پیکارها با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
پنجه باشی با بیان اینکه تیمی قوی از بین بدمینتون بازان جوان و مستعد استان قم در این دوره از پیکارها با رقبای خود از دیگر استان‌ها به رقابت می‌پردازد، بیان داشت: این در حالی است که مسابقات قهرمانی کشور در دو بخش تیمی و آزاد برگزار می‌شود.
وی در ادامه از ارزیابی فدراسیون بدمینتون از هیئت‌های بدمینتون سراسر کشور خبر داد و تصریح کرد: بر اساس تصمیم هیئت رئیسه فدراسیون بدمینتون، هیئت‌های بدمینتون استان‌های سراسر کشور مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.
رئیس هیئت بدمینتون استان قم در تکمیل این موضوع، اظهار داشت: در جلسه هیئت رئیسه فدراسیون بدمینتون که روز 12 آبان ماه برگزار شد، اعضا این جلسه با اشاره به عملکرد مثبت برخی از هیئت‌های فعال بدمینتون در پرورش قهرمانان این رشته ورزشی از رئیس فدراسیون بدمینتون خواستند تا عملکرد هیئت‌های بدمینتون سراسر کشور توسط کارشناسان این فدراسیون مورد ارزیابی قرار گیرد.
وی خاطرنشان کرد: اعضای جلسه در این موضوع اتفاق نظر داشتند که در دو سال اخیر هیئت‌های بدمینتون سراسر کشور نقش پررنگی در گسترش ورزش همگانی بدمینتون و پرورش ورزشکاران حرفه‌ای داشته اند.
پنجه باشی یادآور شد: به همین منظور فدراسیون بدمینتون کشورمان ارزیابی هیئت‌های بدمینتون سراسر کشور را از دی ماه سال جاری در برنامه کاری خود قرار می‌دهد و کارشناسان بدمینتون این فدراسیون، عملکرد هیئت‌های استان‌ها را بررسی خواهند کرد و در پایان هیئت‌های برتر بدمینتون مورد تقدیر و حمایت بیشتر این  فدراسیون قرار خواهند گرفت.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول