اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

گنجیان:

صبای قم مقابل ماهان به پیروزی می‌اندیشد

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتسال صبای قم گفت: فولاد ماهان تیمی بسیار خوب و دارای بازیکنان سرشناس است اما صبای قم از شرایط میزبانی استفاده کرده و پیروز این بازی خواهد شد.

صبای قم مقابل ماهان به پیروزی می‌اندیشد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حسین گنجیان امروز در حاشیه تمرینات آماده‌سازی تیم فوتسال صبای قم در سالن ورزشی شهید حیدریان قم در خصوص دیدار روز جمعه با ماهان اصفهان، اظهار داشت: بازی بسیار مهمی برای هر دو تیم است و تیم برنده به صدر جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور نزدیک‌تر می‌شود.
وی با بیان اینکه صبای قم قصد دارد با پیروزی در این دیدار روند رو به رشد و صعودی خود را ادامه دهد، اضافه کرد: این نکته خیلی مهم است که تیم برنده بازی حساس صبای قم و ماهان اصفهان یک گام بیشتر به تیم صدرنشین گیتی پسند خواهد رسید، به همین خاطر می‌خواهیم تیم پیروز این بازی باشیم.
مربی تیم فوتسال صبای قم یادآور شد: فولاد ماهان اصفهان تیم خوبی است اما ما میزبان هستیم و از شرایط میزبانی خود نهایت استفاده را خواهیم برد و با حمایت طرفداران خوب فوتسال که به سالن حیدریان خواهند آمد، سه امتیاز بازی را می‌گیریم.
وی در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتسال صبای قم، اظهار داشت: با توجه به حساسیت و نزدیکی بسیاری که بین چهار تیم بالای جدول وجود دارد، رقابت سختی با فولاد ماهان اصفهان داریم و می‌خواهیم صد در صد در این دیدار پیروز شویم.
گنجیان تاکید کرد: همیشه دیدارهای نماینده قم در لیگ برتر فوتسال چه آن زمانی که ارم کیش در لیگ حضور داشت و چه اکنون که صبای قم است، با تیم‌های اصفهانی و به خصوص تیم فولاد ماهان اصفهان از حساسیت بالایی برخوردار بود و قطعا این مهم انگیزه بازیکنان ما را برای تداوم روند صعودی خود در دیداری خانگی و پیشرفت بیشتر افزایش داده است.
وی همچنین با اشاره به شرایط بازیکنان صبای قم در آستانه این دیدار، اضافه کرد: سعید تقی زاده بازیکن ارزشمند و عضو ملی پوش ما همچنان به سبب مصدومیتی که از هفته هفتم برایش حادث شده، نمی‌تواند در این دیدار صبای قم را همراهی کند.
مربی تیم فوتسال صبای قم ابراز داشت: حمید ذوالفقاری و محمد دهقانی سنگربان تیم ما نیز همچنان از مشکل آسیبدیدگی رنج می‌برند و این دو بازیکن کلیدی را نیز در دیدار با تیم فوتسال فولاد ماهان اصفهان در اختیار نداریم.
وی در مورد اینکه چه جایگاهی را برای صبای قم در لیگ این فصل فوتسال باشگاه‌های کشور پیش بینی می‌کند، تاکیدکرد: امیدوارم این روند همچنان ادامه داشته باشد تا بتوانیم در پایان لیگ سیزدهم به عنوانی در خور شان فوتسال قم دست یابیم.
دیدار حساس تیم‌های فوتسال صبای قم و فولاد ماهان اصفهان از ساعت 16 عصر جمعه 27 آبان ماه در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می شود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول