اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان خبر داد:

فعالیت شبانه‌روزی پلیس آب در سیستان و بلوچستان

خبرگزاری فارس: معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان از فعالیت شبانه‌روزی پلیس آب در این استان خبر داد.

فعالیت شبانه‌روزی پلیس آب در سیستان و بلوچستان
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی شرکت آبفای سیستان ‌و بلوچستان، محمدرضا لکزایی اظهار کرد: پلیس آب از سال 1382 در سیستان و بلوچستان فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر به صورت گشت سیار در مرکز استان فعال بوده که بنا بر ضرورت به سایر شهر ها نیز اعزام می‌شود. 
وی حفاظت و حراست از شبکه توزیع آب شهری و همچنین نظارت بر عملیات اتفاقات آب را از مهم ترین وظایف پلیس آب برشمرد و افزود: پلیس آب دارای اختیارات قانونی است و به منظور جلوگیری از تجاوز افراد خاطی در سوء استفاده از اموال عمومی یک ضابط قضایی با این گشت همراهی می‌کند.
لکزایی ادامه داد: به دلیل قرار گرفتن انشعابات آب در زیر زمین شناسایی بهره‌برداران غیر‌مجاز دشوار است اما پلیس آب در سیستان ‌و ‌بلوچستان در شناسایی و معرفی متخلفان و سود‌جویان همواره کارنامه موفقی داشته است.
رئیس اداره آب و فاضلاب شهر نصرت‌آباد نیز از نصب دستگاه کارتخوان و امکان پرداخت غیر‌حضوری قبوض آب در این شهر خبر داد.
محمود وحدانی گفت: به دلیل عدم وجود بانک در این شهر پیش از این مشترکان به منظور پرداخت قبوض آب باید به شهر زاهدان مراجعه می‌کردند که در حال حاضر این نقیصه رفع شده است.
وی عنوان کرد: اداره آب و فاضلاب شهر نصرت‌آباد دارای 938 مشترک است که جمعیتی بالغ بر 6 هزار و 500 نفر را زیر پوشش شبکه آبرسانی قرار داده است.
وی این اقدام را در راستای تسهیل در پرداخت قبض و تکریم ارباب رجوع دانست و افزود: نصب دستگاه کارت خوان در اداره آب و فاضلاب این شهر کاهش بسزایی در هزینه‌های ایاب و ذهاب شهروندان داشته است.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول