اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

وزیر نیرو در گفت‌وگو با فارس خبر داد:

اجرای 550 هزار میلیارد ریال طرح برقی در کشور/ افزایش شمار تصفیه‌خانه‌ها

خبرگزاری فارس: وزیر نیرو از در دست اجرا بودن 550 هزار میلیارد ریال طرح برقی در کشور خبر داد.

اجرای 550 هزار میلیارد ریال طرح برقی در کشور/ افزایش شمار تصفیه‌خانه‌ها
محمد نامجو امروز در حاشیه سفر به شهرستان دامغان در گفت‌‌وگو با خبرنگار اعزامی دفتر خبرگزاری فارس در استان سمنان به شهرستان دامغان اظهار کرد: شمار طرح‌های برق‌رسانی در سراسر کشور بسیار زیاد است اما همین بس که دولت هم‌اکنون هزار و 50 میلیارد ریال طرح در حوزه برق‌رسانی در دست اجرا دارد.
وی همچنین در این زمینه با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در استان سمنان، از آماده بهره‌برداری بودن دو نیروگاه سیکل ترکیبی در شهرستان‌های سمنان و شاهرود خبرداد و گفت: با بهره‌برداری از این نیروگاه‌ها سمنان دیگر مشکل برق نخواهد داشت.
وزیر نیرو همچنین افزود: بنا داریم سالانه 5 هزار مگاوات برق در کشور ظرفیت تولید جدید ایجاد شود و هم‌اکنون ظرفیت برق کشور به 63 هزار و 500 مگاوات رسیده است.

* افزایش شمار تصفیه‌خانه‌ها تا 140 باب
وزیر نیرو همچنین از افزایش شمار تصفیه‌خانه‌های کشور به 140 باب تا پایان کار دولت دهم در سال 92 خبر داد.
نامجو اظهار کرد: پیش از این 120 تصفیه‌خانه در کشور وجود داشت و امروز صد و بیست و یکمین تصفیه‌خانه آب شرب در دامغان به بهره‌برداری رسید و این عدد باید ثبت شود و روز‌به‌روز افزایش یابد.
وزیر نیرو عنوان کرد: تا پایان سال جاری، شمار تصفیه‌خانه‌های آب شرب در کشور به 125 واحد می‌رسد و این اقدام در راستای آب‌رسانی مطلوب به مردم صورت می‌گیرد.
نامجو همچنین با اشاره به طرح‌های انتقال آب در کشور، از اجرای 12 طرح آب رسانی خبر داد و گفت: این طرح‌ها 35 شهر ایران اسلامی را مشروب می‌کند.
وی تصریح کرد: در حال حاضر 11 طرح انتقال آب دیگر در کشور در دست اجرا بوده و این نشان‌دهنده گستردگی خدمات‌رسانی در این بخش است.
انتهای پیام/ج10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول