اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون بهداشت و درمان سپاه علی‌بن ابیطالب(ع) خبر داد:

احداث بیمارستان علی‌بن ابیطالب(ع) طی 5 سال

خبرگزاری فارس: معاون بهداشت و درمان سپاه علی‌بن ابیطالب(ع) گفت: بیمارستان علی‌بن ابیطالب(ع) طی پنج سال و در قالب فازهای مختلف به بهره‌برداری خواهد رسید.

احداث بیمارستان علی‌بن ابیطالب(ع) طی 5 سال
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رضا فقیهی در مراسم کلنگ‌زنی بیمارستان 200 تختخوابی علی‌بن ابیطالب(ع) که صبح امروز در قم برگزار شد، اظهار کرد: هدف از احداث این بیمارستان، زیر پوشش قرار دادن عموم مردم قم به ویژه نیروهای مسلح و خانواده‌های آنان است.
وی با اشاره به جمعیت نیروهای نظامی ساکن در قم افزود: به منظور ارائه خدمات با کیفیت بالاتر به این افراد و نیز بسیجیان قم و با در نظر گرفتن ترتیب سنی این افراد و نیازهای بهداشتی آنها، احداث این بیمارستان ضروری به نظر می‌رسید.
معاون بهداشت و درمان سپاه علی‌بن ابیطالب(ع) گفت: پیرو مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان قم، بیمارستان 60 تختخوابی ویژه نیروهای مسلح به بهره‌برداری رسیده است که با تجهیزات مناسب و بخش‌های مختلف، مورد استفاده قرار می‌گیرد ضمن اینکه این مسیر باید ادامه یابد.
وی احداث بیمارستان 200 تختخوابی علی‌بن ابیطالب(ع) را مرهون موافقت و پشتیبانی مسئولان سپاه به ویژه فرمانده سپاه علی‌بن ابیطالب(ع) دانست و اظهار کرد: این پروژه طی پنج سال و در قالب فازهای مختلف به بهره‌برداری خواهد رسید.
فقیهی با تاکید بر اختصاص اعتبارات لازم از سوی مسئولان برای پیشرفت سریع کار افزود: در این زمینه فرصت برای خیرین نیز فراهم است تا با کمک‌های خود موجب تسریع در روند احداث این بیمارستان شوند.
وی ابراز کرد: بیمارستان 200 تختخوابی علی‌بن ابیطالب(ع) شامل بخش‌های بستری، جراحی قلب، زایمان، نازایی، اورژانس تخصصی، پزشکی هسته‌ای و هرآنچه نیاز مراجعین است خواهد بود.
معاون بهداشت و درمان سپاه علی‌بن ابیطالب(ع) گفت: مکان‌یابی بخش‌های مختلف این بیمارستان انجام شده و به زودی کار احداث آن آغاز می‌شود.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول