اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

بختیاری‌زاده:

صبای قم با آمادگی مطلوب به مصاف استقلال می‌رود

خبرگزاری فارس: کاپیتان با تجربه تیم فوتبال صبای قم گفت: از تعطیلات لیگ برتر بهترین استفاده را کرده و کاملا آماده دیدار با استقلال تهران هستیم.

صبای قم با آمادگی مطلوب به مصاف استقلال می‌رود
سهراب بختیاری‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: با توجه به برخورداری از زمان کافی برای انجام برنامه‌های مختلف آماده‌سازی، خوشبختانه صبای قم با وضعیتی آماده و تیمی قوی به مصاف تیم فوتبال استقلال تهران می‌رود.
وی در تشریح وضعیت تیم فوتبال صبای قم گفت: تیم بسیار آماده و باانگیزه‌ای داریم زیرا تمام بازیکنان ما از آمادگی کافی برخوردار هستند و در اردوی آماده سازی جزیره کیش توانستیم آمادگی و هماهنگی مورد نظر کادر فنی تیم را به دست آوریم.
مدافع با تجربه تیم فوتبال صبای قم با تأکید بر اینکه تیم خوبی را برای ادامه مسابقات لیگ برتر آماده کرد‌ه‌ایم، ادامه داد: صبای قم تیم آماده‌ای است و با آمادگی کامل در ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف حریفان خود می‌رود تا بتواند روند صعودی خود را ادامه دهد.
وی بیان کرد: در 12 هفته گذشته مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با تیمی آماده مقابل تیم‌های لیگ برتری به میدان رفتیم و با کسب نتایج مطلوب، عملکرد خوبی داشتیم و توانستیم رتبه سوم جدول را از آن خود کنیم، ضمن اینکه انگیزه بالای بازیکنان به موفقیت ما را به ادامه لیگ امیدوارتر می‌کند.
بختیاری‌زاده با اشاره به تلاش برای ادامه موفقیت تیم صبا تأکید کرد: بعد از 12 بازی خود از آغاز یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، سعی ما این بوده است تا خط دفاع تیم را برای ادامه لیگ مستحکم‌تر کنیم.
وی با تاکید بر اینکه تلاش کادر فنی این است که در دیدار با استقلال بازی هماهنگی را به نمایش بگذاریم، تصریح کرد: علاوه بر این سعی کردیم نقاط ضعف خود را تا دیدار حساس هفته سیزدهم با تیم استقلال تهران برطرف کنیم.
کاپیتان تیم فوتبال صبای قم با اشاره به اینکه هدف صبا کسب یکی از رتبه‌های نخست تا سوم لیگ دهم فوتبال باشگاه‌های کشور است، عنوان کرد: صبای قم مدیران پرتلاشی دارد و تمام آنها انتظار دارند تا این تیم‌ در مسابقات این فصل فوتبال لیگ برتر در حد یک تیم مدعی رو در روی حریفان قرار بگیرد.
وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تدابیر خوب کادر فنی تیم، در تعطیلات پس از بازی با نفت آبادان تا دیدار هفته سیزدهم برابر تیم فوتبال استقلال تهران، تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و امیدوارم این تعطیلات زمینه ادامه موفقیت‌های صبا و تداوم حرکت رو به پیشرفت را در تیم به وجود بیاورد.
بختیاری‌زاده درباره دیدار هفته سیزدهم صبای قم در مقابل تیم مدعی استقلال تهران بیان کرد: نه تنها این مسابقه بلکه تمام بازی‌های لیگ برتر برای ما دارای اهمیت و حساسیت‌ هستند اما این دیدار در خانه ما برگزار می‌شود و باید از فرصت میزبانی به خوبی بهره‌برداری کنیم.
وی ادامه داد: کادر فنی به طور قطع به حساسیت‌های این مسابقه فکر کرده‌ و برای کسب موفقیت تیم در این دیدار مهم تدابیر خاصی می‌اندیشند اما از نظر من شرایط بسیار خوبی برای این دیدار داریم و با توجه به اینکه به خوبی از حریف شناخت داریم، با آمادگی کامل بازی می‌کنیم.
تیم فوتبال صبای قم که در حال حاضر با کسب 25 امتیاز از 12 بازی گذشته خود در مکان سوم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور ایستاده است، در هفته سیزدهم بازی‌ها روز شنبه 28 آبان ماه در دیداری خانگی پذیرای تیم فوتبال استقلال تهران است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول