اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدافع تیم فوتبال صبای قم:

صبای قم با پیروزی استقلال را بدرقه می‌کند

خبرگزاری فارس: مدافع تیم فوتبال صبای قم گفت: سه امتیاز بازی هفته سیزدهم با استقلال تهران برای صبا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار و قطعا از آن صبای قم است.

صبای قم با پیروزی استقلال را بدرقه می‌کند
محسن بیات امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: به هیچ عنوان نمی‌توانیم تیم استقلال تهران را در مسابقه روز شنبه دست کم بگیریم و با اینکه آنها هم اکنون صدرنشین جدول لیگ برتر هستند تیم ما سه امتیاز این بازی را کسب خواهد کرد.
وی افزود: بازی با مدافع تیم فوتبال صبای قم به اندازه سایر بازی‌های لیگ برای ما سخت است و باید با تمام توان و قدرت به مصاف حریف برویم تا بتوانیم به سه امتیاز بازی دست یابیم بنابراین امیدوارم در این مسابقه از فرصت میزبانی به خوبی بهره ببریم.
مدافع تیم فوتبال صبای قم عنوان کرد: بعد از اینکه بازی گذشته در خارج از خانه برابر تیم‌ صنعت نفت آبادان را با پیروزی پشت سر گذاشتیم اکنون با انگیزه و تلاش زیاد در بازی با استقلال باید ثابت کنیم که تیم بزرگی هستیم و این نتایج در خور شان تیم صبای قم بوده است. 
وی ادامه داد: در طول هفته جاری به ویژه بعد از مسابقه با نفت آبادان در تعطیلات لیگ برتر، اردوی آماده‌سازی و تمرینات خوبی را در کیش پشت سر گذاشته‌ایم و بازیکنان صبا از هر نظر در شرایط آمادگی کافی قرار دارند تا در بازی با استقلال به نتیجه دلخواه دست یابیم.
بیات تصریح کرد: بر خلاف بازی قبل که یکی دو بازیکن تیم را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نداشتیم، در بازی مقابل استقلال تهران، تمام بازیکنان صبا در سلامت و صحت کامل آماده حضور در میدان هستند و امیدواریم در کنار هم بازی خوبی ارائه کنیم.  
وی در خصوص عملکرد تیم صبا در لیگ برتر اظهار کرد: مطمئنا نگاه اهالی فوتبال به تیم صبای قم نگاه ویژه‌ای است زیرا بازیکنان جوان، با انگیزه و بسیار خوبی در اختیار داریم و با ظرفیت موجود انتظار این است که همواره در بین تیم‌های بالانشین جدول باشیم.
مدافع تیم فوتبال صبای قم خاطرنشان کرد: صبا از 12 بازی لیگ امسال هشت پیروزی در کارنامه دارد و با اینکه در رده سوم جدول رده‌بندی قرار گرفته، اما اختلاف ما با استقلال یک امتیاز است و کاملا فرصت داریم تا یک بار دیگر صدر جدول را از آن خود کنیم.  
وی صبای قم را یکی از تیم‌های مدعی لیگ یازدهم دانست و عنوان کرد: تیم ما در این فصل با تکیه بر دانش عبدالله ویسی و انگیزه بالای بازیکنان در این فصل به خوبی برابر حریفان ظاهر شده است و در بازی روز شنبه صد در صد به دنبال سه امتیاز هستیم.
تیم‌های فوتبال صبای قم و استقلال تهران در یکی از بازی‌های هفته سیزدهم مسابقات یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس از ساعت 14 و 15 دقیقه روز شنبه 28 آبان ماه در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام قم به مصاف یکدیگر می‌روند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول