اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

با سرمایه 160 میلیارد تومان؛

کارخانه تولید لوازم خانگی در بانه احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: مجوز کارخانه تولید لوازم خانگی با سرمایه‌گذاری بالغ بر 160 میلیارد تومان در بانه صادر شد.

کارخانه تولید لوازم خانگی در بانه احداث می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از سننج سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان عصر امروز در ادامه سفرهای دوره‌ای خود به شهرستان‌های تابعه در جمع اصناف، بازاریان، تجار و صادرکنندگان در شهرستان بانه، اظهار داشت: در چند روز گذشته مجوز کارخانه تولید لوازم خانگی با سرمایه‌گذاری بالغ بر 160 میلیارد تومان در بانه صادر شده که انتظار می‌رود با شروع عملیات اجرایی ساخت این کارخانه در آینده‌ای نزدیک اشتغالزایی بسیار خوبی در این شهرستان را شاهد باشیم.
سیروس شاه‌غیبی افزود: امروزه  مسئولان استان با دلسوزی و جدیت هر چه بیشتر قدم در راه عمران و آبادانی استان برداشته‌اند تا استان را به جایگاه واقعی خود برسانند.
به گفته وی شهرستان بانه به عنوان پیشانی و قطب گردشکری و تجارت استان نقش مهمی را ایفا می‌کند که این خود می‌طلبد تا با توجه هر چه بیشتر به این شهرستان از فرصت‌های سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی در بانه حمایت کنیم.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به حرکت‌های فرهنگی و فرهنگ‌سازی در خصوص ایجاد سرمایه‌گذاری‌های پایدار و کانالیزه کردن سرمایه‌های سرگردان، گفت: امیدواریم با ارتقا کیفیت و صادرات بهتر همگام با حمایت‌های بی‌دریغ مجموعه نظام که خوشبختانه مسئولان با دلسوزی بسیار خوبی آماده حمایت‌های همه جانبه هستند، استان را به یکی از استان‌های پیشرو در امر اقتصادی و صنعت تبدیل کنیم. 
شاه‌غیبی از کلیه سرمایه‌گذاران و فعالین اقتصادی و کسانی که تمایل به سرمایه‌گذاری در منطقه را دارند درخواست نمود تا با همدلی و یاری مسئولان دولتی و بخش خصوصی در جهت آبادانی و تولیدات بیشتر در استان گام بردارند. وی در ادامه از مجمع و اتحادیه‌های صنفی شهرستان بانه در خصوص ساماندهی واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب تقدیر و خواهان استمرار این فعالیت‌ها شد.
معاون امور برنامه‌ریزی فرمانداری شهرستان بانه با مهم ارزیابی کردن نقش سازمان صنعت، معدن و تجارت در استان و به تبع آن در شهرستان بانه این ادغام را بسیار مثمرثمر خواند.
امین‌زاده از مسئولان و دست‌اندرکاران استان خواست تا از پتانسیل‌ها و مزیت‌های موجود در این شهرستان به نحو مقتضی بهره‌برداری گردد.
 در خاتمه فعالین اقتصادی به ارائه نظرات و پیشنهادات خود در زمینه‌های مختلف پرداختند که سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان در خصوص رفع مشکلات احتمالی این عزیزان دستوراتی را صادر کرد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول