اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان:

فضای مناظره بین گروه‌های سیاسی حاضر برنامه‌ریزی شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان گفت: هر چند فضای مناظره گذشته برای انتخابات آینده متصور نیست اما می‌توان برای انتخابات آینده فضای مناظره بین گروه‌های سیاسی حاضر را برنامه‌ریزی کرد.

فضای مناظره بین گروه‌های سیاسی حاضر برنامه‌ریزی شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدمهدی اسماعیلی در جمع خبرنگاران با اشاره به انتخابات آینده و ایجاد برگزاری مناظره‌ها اظهار داشت: هر چند برنامه‌های انتخاباتی به آن شکل انتخابات قبلی متصور نیست، چون انتخابات آن زمان به صورت محلی و منطقه‌ای بود اما می‌توان با ایجاد فضاهای رقابتی سالم انتخابات خوبی را رقم زد.
وی افزود: البته فضای مناظره‌ها در انتخابات آینده می‌تواند به صورت گفت‌و‌گوی بین گروه‌های سیاسی حاضر باشد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان با بیان اینکه فضای انتخابات را باید به سمت ارائه برنامه‌ها و نقد برنا‌مه‌ها پیش برد، تصریح کرد: در واقع بردن فضا به سمت مباحث کاربردی، عملیاتی و فاصله گرفتن از مباحث تخصصی باید برنامه‌ریزی شود، چرا که مردم هم بهتر می‌توانند قضاوت و انتخابات بهتر برگزار می‌شود.
وی در مورد فضای نقد بیان داشت: کشور ایران نسبت به برخی کشورها در این مورد فضای بهتری دارد و انقلاب اسلامی طی این 30 سال توانسته است انتخابات خوبی را برگزار کند.
اسماعیلی اضافه کرد: امید می‌رود با برنامه‌های خوبی که برای انتخابات در نظر گرفته شده هر چه به زمان انتخابات نزدیک می‌شویم فضای کار بهتر شود هر چند که باید این فضای گذشته اصلاح شود.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول