اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امام جمعه مرند:

پیوند ناگسستنی ملت و ولایت فقیه زیربنای عزت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه مرند با بیان اینکه پیوند ناگسستنی ملت و ولایت فقیه زیربنای عزت است، گفت: ملت قهرمان ایران به نظام ارزش‌ها و ولایت دلبستگی عمیق دارند و همین عوامل موجب اقتدار نظام است.

پیوند ناگسستنی ملت و ولایت فقیه زیربنای عزت است
به گزارش خبرگزاری فارس از مرند، حجت‌الاسلام علی نعمت‌‌زاده بعد از ظهر امروز در جمع بسیجیان شهرستان مرند اظهار داشت: ولایت قلعه و دژ محکم تشیع است و تا زمانی که شیعه در این قلعه و دژ محکم سنگر گرفته است هیچ خطری ارزش‌ها و آرمان‌های شیعه را نمی‌تواند مورد تهدید قرار دهد چرا که امامت و ولایت ضامن سلامت و صلابت آرمان‌های شیعی است.
وی، ولایت فقیه را محور اصلی و پشتیبان محکم انقلاب اسلامی دانست و گفت: اقتدار و بینش عمیق مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سبب خنثی شدن تمام توطئه‌های دشمنان قسم خورده نظام اسلامی، عزت و سرافرازی انقلاب را موجب شده است. 
امام جمعه مرند تصریح کرد: ولایت‌مداری به عنوان اصولی خدشه‌ناپذیر از چنان جایگاهی برخوردار است که هر کس در هر مقام و لباسی که باشد اگر در راه اهداف دشمنان نظام گام برداشته و جایگاه ولی فقیه را تضعیف کند، یا اهل نفاق است یا غفلت وی را در برگرفته است.
وی در ادامه اظهار داشت: همه ما باید شکرگزار نعمت بزرگ و مبارک ولایت فقیه باشیم.
نعمت‌زاده گفت: همه ما باید شکرگزار خداوند متعال باشیم در کشوری زندگی می‌کنیم که رهبری و مدیریت آن با ولایت فقیه بوده و ولایت فقیه در ادامه امامت و نبوت همچنین در استمرار حرکت انبیاء و ائمه (ع) است. 
وی خاطرنشان کرد: بهترین شکرگزاری نعمت مبارک ولایت، گام برداشتن در راهی است که ولی فقیه در آن گام بر می‌دارد و این راه، راه خداوند متعال و ادامه راه انبیاء و امامت است. 
امام جمعه مرند در ادامه سخنان خود اضافه کرد: امروز رهبری عزیز نظام مقدس جمهوری اسلامی در اوج پاکی و اخلاص است و در هیچ کشوری مسئول و مدیری حتی در کوچک‌ترین اندازه هم در پاکی، اخلاص و رهبری به پای ولی فقیه ما نمی‌رسد.
نعمت‌زاده با اشاره به وجود انواع توطئه‌های فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب گفت: شما جوانان و سربازان ولایت باید در همه حال هوشیار باشید و به خودسازی معنوی اهتمام بیشتری بورزید تا در مقابل هجمه‌های فرهنگی دشمنان نظام مقدس اسلامی با صلابت ایستادگی کرده باشید.
گفتنی است این دیدار با همت معاونت تربیت و آموزش و طرح صالحین سپاه مرند در قالب طرح ناصرین برگزار گردید. و در پایان مراسم به سربازان نمونه و همچنین کسانی که نامشان همنام مبارک حضرت علی (ع) بود جوایزی اهدا شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول