اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

از امروز آغاز شد؛

برگزاری نمایشگاه مواد غذایی، دامپروری و مرغداری در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: از عصر امروز نمایشگاه مواد غذایی، دامپروری و مرغداری در زنجان آغاز به کار کرد.

برگزاری نمایشگاه مواد غذایی، دامپروری و مرغداری در زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد‌حسن سروش‌نیا امروز در حاشیه این نمایشگاه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه در این نمایشگاه شرکت‌های تولید کننده مواد‌غذایی، دامی و مرغداری‌ها با تازه‌ترین تولیدات خود شرکت کرده‌اند، اظهار داشت: این نمایشگاه از 23 تا 27 آبان ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین برگزار می‌شود.
گفتنی است، سیر، کشمش، سیب، انگور، انار، گردو، زردآلو، پیاز، زیتون، ماهیان گرمابی، شاه میگو، انواع محصولات لبنی و عسل و تخم مرغ، از عمده محصولاتی هستند که در استان تولید می‌شوند.
محصولات تولید شده در استان زنجان از قابلیت‌های خوبی برای صادرات برخوردار هستند.
همچنین در استان زنجان وجود آب‌های زیرزمینی، چشمه‌ها، قنات‌ها، چاه‌های عمیق و نیمه عمیق و به لحاظ همجوار بودن با هفت استان کشور و نزدیکی با مرز کشور، زمینه فعالیت بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی را به طور مناسب فراهم کرده است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول