اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار تفت:

24 آبان روز هویت بخشیدن به تفت است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان تفت گفت: 24 آبان، سالروز ورود امام رضا (ع) به تفت، روز هویت بخشیدن به این شهرستان است.

24 آبان روز هویت بخشیدن به تفت است
به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، سیداحمد عبودتیان پیش از ظهر امروز در دومین جلسه ستاد بزرگداشت روز تفت که با حضور معاون فرماندار و اعضا در فرمانداری برگزار شد، از 24 آبان به عنوان روز هویت بخشیدن به تفت نام برد.
وی افزود: علت نامگذاری روز 24 آبان به عنوان روز تفت را عبور حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) از این شهرستان عنوان و افزود: این روز بهترین فرصت برای ابراز علاقه و ارادت مردم تفت به ساحت مقدس هشتمین امام و پیشوای معصومین حضرت رضا (ع) است که از آن به عنوان روز احیای هویت شهروندان تفتی یاد می شود.
رئیس ستاد بزرگداشت روز تفت با بیان اینکه این جشنواره متعلق به همه مردم تفت است و متعلق به فرد یا گروه خاصی نیست، خاطرنشان کرد: از عموم مردم بزرگوار و شهیدپرور شهرستان تفت درخواست می‌شود در برگزاری این برنامه مساعدت و همکاری کنند و نظرات و پیشنهادات خود را برای بزرگداشت هرچه باشکوه‌تر این روز به دبیرخانه ستاد روز تفت در محل روابط عمومی فرمانداری ارائه دهند.
عبودتیان با تاکید بر تشکیل دبیرخانه دائم روز تفت خواستار معرفی این شهرستان، توانمندی‌ها و پتانسیل‌های آن به عموم مردم شهرستان، استان، کشور و حتی در سطح بین‌المللی از طریق این ستاد شد.
فرماندار تفت در ادامه با اشاره به همزمانی 24 آبان امسال با عید سعید غدیر بر بر برگزاری برنامه‌های متناسب با این ایام تاکید کرد.
به گزارش فارس، امام رضا (ع) در مسیر سفر خود از مدینه به مرو به استان یزد نیز وارد شدند و در روز 17 آبان در ابرکوه و در 24 آبان در تفت از شهرستان‌های استان یزد منزل گزیدند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول