اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیر آموزش و پرورش عشایر خوزستان خبر داد:

حل مشکل ساختمان مدارس عشایری در خوزستان

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش عشایر خوزستان از حل مشکل ساختمان مدارس عشایری در مناطق محروم خوزستان خبر داد.

حل مشکل ساختمان مدارس عشایری در خوزستان
محمد توژی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: از آغاز مهر امسال 12 واحد پیش ساخته شامل چهار کلاس درس، چهار اتاق معلم و چهار سرویس بهداشتی با اعتباری بالغ بر یک‌میلیارد و 100 میلیون ریال برای مدارس عشایری سردشت خریداری شده است.
وی با اشاره به اهمیت توجه به مناطق محروم استان، گفت: در سال‌های گذشته توجه ویژه‌ای به مناطق محروم و به ویژه ساختمان مدارس عشایری شده است.
وی خاطرنشان کرد: این کانکس‌ها با همکاری اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان خوزستان از محل اعتبارات ملی، استانی و نفت خریداری و جایگزین مدارس چادری و ساختمان‌های نامناسب مدارس عشایری در منطقه سردشت شد.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی دقیقی برای رفع مشکل مدارس عشایری شده است، افزود: تلاش شده است در ماه‌های گذشته با حضور و سرکشی در مناطق محروم بر مشکلات مدارس عشایری نظارت میدانی شود و در این باره اقدامات بی‌سابقه‌ای انجام شده است.
وی با بیان اینکه طی دو سال گذشته 12 واحد با اعتباری بالغ بر 900 میلیون ریال برای مدارس عشایری خریداری شده، تصریح کرد: جمعاً طی سه سال گذشته 24 واحد پیش ساخته (کانکس) با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال خریداری و هم اکنون دانش آموزان عشایری در این کلاس‌ها مشغول به تحصیل هستند و معلمان این مدارس نیز با آسایش و دلگرمی بیشتری مشغول به فعالیت هستند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول