اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس شورای شهرستان ملکان خبر داد:

تردد روزانه 40 هزار خودرو در شهرستان ملکان

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهرستان ملکان از تردد 40 هزار خودرو به صورت روزانه از استان‌های آذربایجان‌غربی، شرقی و کردستان از این شهر خبر داد.

تردد روزانه 40 هزار خودرو در شهرستان ملکان
حسین باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملکان، احداث میدان‌های متعدد توسط شهرداری ملکان در زمینه کاستن از بار ترافیک و تصادفات همچنین سهولت تردد خودروها و رفاه حال شهروندان ملکانی را موثر خواند و اظهار داشت: به طور نمونه سال‌های سال بود جاده کمربندی ملکان به علت همجواری با شهر ملکان و برخی روستاهای پرجمعیت جان ده‌ها تن از اهالی بی‌گناه این شهرستان را گرفته بود که با احداث میدان در این جاده تصادفات این محل به صفر رسیده است.
وی افزود: رفع مشکل و کاستن از میزان تصادفات در این جاده ترانزیتی که روزانه شاهد تردد حدود 40 هزار خودرو از استان‌های آذربایجان‌غربی، شرقی و کردستان است و ده‌ها خانواده را عزادار کرده بود، به یکی از آرزوهای مردم ملکان تبدیل شده بود، که اقدام شهرداری ملکان در این خصوص قابل تقدیر است.
رئیس شورای شهرستان ملکان همچنین اقدامات شهردار پرتلاش ملکان در آسفالت خیابان‌ها، معابر و سنگفرش کردن پیاده‌روها را از دیگر اقدامات این نهاد برشمرد و ادامه داد: طی چهار سال گذشته با وجود گرانی آسفالت به همت شهرداری ملکان صدها تن آسفالت در ده‌ها خیابان و محلات شهر ملکان اجرا شده و هم اکنون معدود معابر این شهر بدون آسفالت مانده و ده‌ها کیلومتر از پیاده‌روها طی سال‌های گذشته سنگفرش شده و یا در حال اجراست.
باقری، کمبود بودجه را از مشکلات اساسی شهرداری ملکان ذکر کرد و در عین حال گفت: این نهاد با وجود کمبود بودجه به علت کمبود کارخانجات و سرمازدگی محصول انگور منطقه طی سال‌های گذشته و امسال به جرات می‌توان گفت راه 20 ساله را در چهار سال پیموده است.
وی، گسترش ساخت و ساز در سطح شهر و شهرک ولیعصر (عج) ملکان را در سایه حمایت‌ها و تشویق مردم به عمران و آبادانی شهر توسط شهرداری ملکان دانست و تاکید کرد: طی سال‌های گذشته روند صدور پروانه ساختمانی و تکریم ارباب رجوع در این نهاد بهتر شده و مردم با رضایت خاطر ساختمان شهرداری ملکان را ترک می‌کنند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول