اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرکل ثبت احوال سیستان‌و بلوچستان:

نام‌گذاری 120 هزار نفر با نام علی در سیستان‌و بلوچستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل ثبت احوال سیستان‌و بلوچستان گفت: 120 هزار نفر در سیستان‌و بلوچستان با نام علی و مشتقات آن نام‌گذاری شده‌اند.

نام‌گذاری 120 هزار نفر با نام علی در سیستان‌و بلوچستان
علی زاهدی نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: علاقمندی مردم این استان به معنویات و ابراز عشق به خاندان عصمت و طهارت بسیار زیاد است و انتخاب نام محمد و فاطمه در سطح این استان بالاترین فراوانی را دارد.
وی افزود: بعد از رتبه قبل نام محمد و فاطمه به عنوان انتخاب اول مردم استان، در طی سال گذشته، نام امیرحسین و زهرا به عنوان دومین نام مورد علاقه مردم سیستان‌ و بلوچستان بوده است.
زاهدای نیا بیان کرد: نام‌های محمد، امیر حسین، امیرعلی، امیر محمد و علی از پسران و فاطمه، زهرا، ستایش، مریم و زینب از دختران نام‌های پر مخاطب ثبت شده در سال گذشته بوده است.
مدیرکل ثبت احوال سیستان ‌و بلوچستان با اشاره به اینکه منابع موجود برای نامگذاری در ثبت احوال متعدد و متنوع بوده و این امر امروزه تصمیم‌گیری والدین را سها و ساده کرده است، افزود: والدین می‌توانند پیش از مراجعه به ادارات ثبت احوال با مراجعه به پایگاه اینترنتی اداره کل ثبت احوال سیستان ‌و بلوچستان به آدرس www.sabteahnalstb.ir  در قسمت فرهنگ نان و نام گزینی نسبت به جستجوی اسامی و معانی آنها اقدام کنند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول