اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی انجام شد؛

برگزاری نمایشگاه کتاب در مجتمع شهید بهشتی بندر چابهار

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنادر و دریانوردی چابهار گفت: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، نمایشگاه کتاب در مجتمع غیرانتفاعی شهید بهشتی بندر چابهار برگزار شد.

برگزاری نمایشگاه کتاب در مجتمع شهید بهشتی بندر چابهار
به گزارش خبرگزاری فارس از چابهار، سیاوش رضوانی امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه کتاب در چابهار اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن هفته کتاب و کتابخوانی نمایشگاهی با عنوان قرآن، ولایت و ارزش‌های علوی، در مجتمع غیرانتفاعی شهید بهشتی بندر چابهار برگزار شد.
وی افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه که به مدت یک هفته دایر خواهد بود، معرفی و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.
مدیرکل بنادر و دریانوردی چابهار گفت: امروزه یکی از افتخارات سازمان بنادر و دریانوردی در این نقطه از کشور این است که علاوه بر پرداختن به مسائل اقتصادی، به مسائل فرهنگی نیز توجه ویژه‌ای دارد.
رضوانی بیان کرد: این مهم به‌گونه‌ای است که این مجتمع با دارا بودن دو باب دبیرستان با تمام امکانات سرمایشی، خدمات رفاهی، کادر مجرب و دارا بودن زیرساخت‌های شبکه‌ای در مدارس توانسته پیشتاز مرکز علمی در مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان باشد.
وی اضافه کرد: دبستان غیردولتی هدف با 4 سال قبولی پی در پی در تمامی پایه‌ها بالاترین آمار قبولی در سطح استان را به خود اختصاص داد.
مدیرکل بنادر و دریانوردی چابهار ادامه داد: هر تلاشی در حوزه کتاب باید از مقاطع پایین شروع شود، اگر در مقطع ابتدایی نتوانیم کودکان را با کتاب آشنا کنیم در 30 سالگی کسی کتابخوان نمی‌شود.
وی گفت: مدرسه متعلق به همه است و فقط مربوط به آموزش و پرورش نمی‌شود، مربوط به نظام و مردم است و همه باید در زمینه ارتقای آن بکوشیم.
رضوانی گفت: این نمایشگاه در فضایی حدود هزار متر مربع با بیش از 2 هزار جلد کتاب و 350 عنوان در مقاطع ابتدایی و بزرگسالان مورد دید عموم قرار گرفته است.
مدیرکل بنادر و دریانوردی چابهار بیان کرد: بیشتر کتاب‌های این انتشارات افق و قدیانی است که در سنین بزرگسالان کتاب‌های پزشکی، روانشناسی، تربیتی و پرورشی و در سنین خردسالان، کتاب‌های داستانی، علمی، آموزشی، ادبیاتی، تاریخی، مذهبی و رمان عرضه می‌شود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول