اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در اصفهان؛

دومین دوره جشنواره استانی حرکت خاتمه یافت

خبرگزاری فارس: دبیرکل شورای انجمن‌های دانشجویی دانشگاه‌های منطقه چهار کشور گفت: مراسم اختتامیه دومین دوره جشنواره استانی حرکت دانشگاه پیام‌نور اصفهان در تالار اهل بیت اصفهان برگزار شد.

دومین دوره جشنواره استانی حرکت خاتمه یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سروش فیاض ظهر امروز در مراسم اختتامیه دومین دوره جشنواره استانی حرکت دانشگاه پیام‌نور اصفهان اظهار داشت: جشنواره حرکت از ‌سه سال گذشته به صورت متوالی در کشور به شکل ملی برگزار شد و این در حالی که از دو سال پیش این جشنواره به شکل استانی از سوی دانشگاه پیام‌نور اصفهان برپا شد.
وی با اشاره به اینکه چهارمین دوره جشنواره ملی حرکت در آذر ماه سال جاری برگزار می‌شود، بیان داشت: برگزیدگان دومین دوره جشنواره استانی بعد از مرحله داوری به چهارمین دوره جشنواره ملی حرکت معرفی می‌شوند.  
دبیرکل شورای انجمن‌های دانشجویی دانشگاه‌های منطقه چهار کشور ادامه داد: دانشگاه پیام نور اصفهان در دومین دوره از جشنواره ملی حرکت صاحب یک مقام برگزیده شد و در سومین دوره از این جشنواره شش مقام کشوری را از آن خود کرد.
وی با بیان اینکه دانشگاه‌های مختلف علمی وکاربردی، غیرانتفاعی، دولتی و پیام‌نور هر ساله در فراخوان جشنواره ملی حرکت حضور دارند، افزود: دانشگاه پیام نور اصفهان تنها دانشگاهی است که اقدام به برگزاری جشنواره حرکت به شکل استانی کرده است.
فیاض که فراخوان این دوره از جشنواره را از فروردین‌ماه امسال در سطح 44 دانشگاه وابسته استانی اعلام کرد، اظهار داشت: دومین دوره از جشنواره استانی حرکت در سه حوزه مدیران، دبیران و انجمن‌های علمی و دانشجویی فراخوان داده شد.
وی با اشاره به اینکه 10 عنوان از حرکت‌های پیام‌نور معرفی شد، گفت: ‌این دوره از جشنواره در محورهای نمایه‌سازی آثار، مدیریت دانش، انتقال تجربیات، معرفی انجمن‌های علمی دانشجویی و دانشجویان فعال در عرصه علمی برپا شد.
دبیرکل شورای انجمن‌های دانشجویی دانشگاه‌های منطقه چهار کشور با بیان اینکه جریان‌سازی علمی و فکری در عرصه سیاستگذاری کلان علمی و دانشجویی از اهداف اساسی دومین دوره از جشنواره استانی حرکت است، گفت: حوزه پژوهش، آموزش، افتخارآمیزی، نوآوری و اختراعات، انجمن‌ها و نشریات از بخش‌های مختلف این جشنواره است.
وی که منتخبان این دوره از جشنواره را در دو بخش برگزیدگان و شایسته از تقدیر تقسیم‌بندی شدند، تصریح کرد: در دومین دوره از جشنواره استانی حرکت 120 اثر ورودی از 214 انجمن علمی و دانشجویی پیام نور اصفهان رسید که از این تعداد 27 اثر برگزیده شد و 19 نفر در مرحله شایسته تقدیر پذیرفته شدند.
فیاض که از برگزاری یک نمایشگاه در حاشیه دومین دوره جشنواره استانی حرکت خبر داد، اظهار داشت: این نمایشگاه در حوزه‌های پژوهش، انتخاب‌آفرین، کارآفرین، تالیف وترجمه، نشریه علمی و دانشجویی، مسابقه، اختراع، ابتکار و  فعالیت‌های آموزشی دارای غرفه است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول