اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز:

انرژی برق در موقع بروز بحران باید به درستی مدیریت شود

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: در مواقع بروز بحران، انرژی برق به عنوان یکی از شریان‌های مهم حیاتی،باید به درستی مدیریت شود.

انرژی برق در موقع بروز بحران باید به درستی مدیریت شود
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی‌اکبر برقی‌مقدم بعد از ظهر امروز در سومین جلسه کارگروه تخصصی مدیریت برق شهرستان تبریز اظهار داشت: امروزه برق یکی از نیازهای اساسی و ضروری شهروندان به حساب می‌آید که عدم اعمال مدیریت صحیح آن در مواقع بروز بحران می‌تواند صدمات جبران‌ناپذیری را به مناطق بحران‌زده وارد آورد.
وی با اشاره به اینکه تامین انرژی برق به خصوص روشنایی در ساعات اولیه بحران می‌تواند نقش بسزایی در امدادرسانی و کاهش تلفات داشته باشد، تصریح کرد: تعدادی ژنراتور قابل حمل که بر روی آنها پایه و چراغ نصب شده برای تامین روشنایی مناطق حساس و حیاتی در زمان بحران، در این شرکت طراحی و ساخته شده است.
برقی‌مقدم، برگزاری چنین جلساتی را بسیار با اهمیت خواند و تاکید کرد: با توجه به قرار گرفتن گسل شمالی در تبریز، وقوع حادثه و بحران ناشی از آن محتمل است و از این رو کارگروه برق این شهرستان باید ارتباط و هماهنگی کامل با یکدیگر داشته و نیازهای یکدیگر را به طور کامل برطرف سازند.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز، برخورد تخصصی با حوادث برق را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: مواردی همچون اطفای حریق ناشی از برق، نحوه حمل ژنراتور برای تامین برق مناطق بحران‌زده، اعمال کنترل از راه دور شبکه برق، تعیین نقاط حساس و مهم برق در شهرستان تبریز و ... باید در این کارگروه مورد بحث و بررسی قرار گرفته و نتایج آن به صورت عملی سرعت یابد.
در ادامه این جلسه نمایندگان کارگروه‌های تخصصی عضو کارگروه تخصصی مدیریت برق نکته نظرات و پیشنهادات خود را در مورد مدیریت بحران برق در شهرستان تبریز به هنگام بروز بحران ارائه کرده و به سئوالات تخصصی مطرح شده در حوزه کاری خود پاسخ دادند.
سومین جلسه کارگروه تخصصی مدیریت برق بر اساس درخواست شورای هماهنگی مدیریت بحران فرمانداری تبریز امروز در محل سالن جلسات شرکت توزیع نیروی برق تبریز تشکیل شد.
نمایندگانی از شهرداری، سازمان راه و شهرسازی، شرکت آب و فاضلاب، شرکت گاز، اداره راهنمایی و رانندگی، سازمان آتش‌نشانی، شرکت مخابرات و ارتباطات، سازمان حمل و نقل عمومی شهرستان تبریز و کارگروه‌های تخصصی امنیت و انتظامات، سوخت‌رسانی و مواد نفتی همچنین شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان و شرکت‌های توزیع برق آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، اردبیل و تبریز اعضای این کارگروه را تشکیل می‌دهند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول