اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

قبل از بازی با فجر شیراز؛

مطالبات ملوان انزلی پرداخت می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد انزلی گفت: مطالبات بازیکنان تا پیش از بازی با فجر شیراز پرداخت می‌شود.

مطالبات ملوان انزلی پرداخت می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، علیرضا بهمنی بعد از ظهر امروز در دیدار با بازیکنان و کادر فنی ملوان، حمایت از این تیم در فصل جاری را اعلام کرد.
وی اظهار کرد: مطالبات بازیکنان تا پیش از بازی با فجر شیراز پرداخت می‌شود و این درحالی است که منطقه آزاد انزلی هیچگونه مالکیت و سهامی در این باشگاه ندارد و هنوز تفاهمنامه‌‌ای نیز با نیروی دریایی درباره نحوه همکاری متقابل در سال جاری بین دو نهاد منعقد نشده است.
وی نگاه منطقه آزاد به ملوان را یک نگاه ویژه حمایتی مبتنی بر تأمین علایق عاطفی، روانی و اجتماعی مردم منطقه نسبت به این تیم ریشه‌دار در فوتبال کشور عنوان ‌و تصریح کرد: منطقه آزاد انزلی در طول سه سال گذشته بالغ بر 120 میلیارد ریال صرف هزینه‌های جاری و تیم‌داری باشگاه کرده در حالی که کوچک‌ترین سهمی در مالکیت و سهام ملوان نداشته است.
رئیس هیئت مدیره موسسه فرهنگی ورزشی ملوان با بیان اینکه منطقه آزاد انزلی مالک تیم ملوان نیست، ادامه داد: با توجه به مصوبه رئیس جمهوری و طبق احترام ویژه به ریشه‌دارترین و محبوب‌ترین تیم شمال کشور اقدام به حمایت همه جانبه از ملوان کرده‌ایم.
وی از پیشنهاد راهبردی منطقه آزاد انزلی برای ملوان در سال‌های آینده با توجه به قوانین AFC و مالکیت 100 درصدی نیروی دریایی خبر داد.
بهمنی با اشاره به آسیب‌شناسی مشکلات اخیر پیش آمده در تیم ملوان بیان کرد: مهم‌ترین مولفه‌ها در کسب نتایج خوب ملوان دوری کردن از حواشی، ایجاد همدلی بین تمام عوامل تیم مبتنی بر حسن احترام و اعتماد به جایگاه‌های یکدیگر است یعنی همان عواملی که در طول فصل گذشته منجر به کسب نتایج عالی شد.
وی خواستار انجام تعهدات متقابل از طرف مدیر عامل، کادر فنی و بازیکنان تیم شد و تصریح کرد: در زمان نقل و انتقالات با درخواست سرمربی تیم در رابطه با افزایش 50 درصدی بودجه عقد قرارداد بازیکنان موافقت شد که در نتیجه میزان مبلغ قرارداد بازیکنان از 50 تا بیش از 100 درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته ولی به دلیل دولتی بودن ملزم به رعایت سقف قراردادها هستیم و این موجب شده تا قادر به حفظ بازیکنان ارزشمندی چون پژمان نوری و هادی تأمینی نباشیم.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه با مشکلات و مسائل تیم آشنایی کامل دارم و از نزدیک مباحث آن را پیگیری می‌کنم، اضافه کرد: هنر اصلی مدیریت کنترل و برطرف کردن بحران‌هاست و این سازمان با عنایت به اتمام قرارداد سه ساله در صورت تمدید قرارداد از طرف نیروی دریایی در فصل جاری نیز در کنار تیم ریشه‌دار و حامیان پرشور ملوان در شهرستان انزلی و گیلان خواهیم بود.
فرهاد پورغلامی، سرمربی باشگاه ملوان نیز در این جلسه با تشکر از حمایت‌های مدیرعامل و سازمان منطقه آزاد انزلی در طول سه سال گذشته که همواره مشوق این تیم به منظور دستیابی به گذشته پر افتخار ملوان بوده است، اظهار کرد: با توجه سخنان و عنایت ویژه مدیرعامل منطقه آزاد انزلی درباره مطالبات مالی و حمایت از تیم، مجموعه کادر فنی و بازیکنان ملوان بسیار دلگرم شده و در ادامه بازی‌ها به منظور کسب نتایج خوب تلاش بیشتری می‌کنند.
بهمن صالح‌نیا، سرپرست باشگاه ملوان نیز در این جلسه برلزوم احترام به پیشکسوتان باشگاه و فرهنگسازی رعایت اخلاقی و منش پهلوانی در این زمینه تأکید و عنوان کرد: باید به دور از حاشیه‌های غیر فوتبالی تمام حواس خود را روی کسب نتایج بهتر و دلشادی هواداران متمرکز کنیم و یک بار دیگر از مسئولان استان می‌خواهم در کمک به ملوان منطقه آزاد انزلی را تنها نگذارند.
بازیکنان و کادر فنی تیم ملوان نیز در این جلسه،خواستار تأمین و دریافت مطالبات خود شدند و اظهار داشتند: تلاش می‌کنیم با کسب نتایج خوب در بازی‌های آینده روند رو به رشد سال گذشته را بار دیگر طی کنیم.
بازیکنان ملوان از روند رو به رشد افزایش بودجه و هزینه‌های مالی، جاری و امکانات پشتیبانی این تیم از بدو حضور منطقه آزاد انزلی در سه فصل اخیر به عنوان حامی قدردانی کرده و اظهار امیدواری کردند که با تکرار بازی‌های فصل گذشته و کسب نتایج درخشان ملوان به روزهای اوج خود بازگردد.
انتهای پیام/ج10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول