اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

شهردار تبریز:

ائل‌گلی نگین تفرجگاهی شمال‌غرب کشور می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار تبریز گفت: با اجرای طرح‌ها و پروژه‌های زیربنایی و طرح های توسعه‌ای، مجموعه "ائل گلی" تبریز به نگین تفرجگاهی شمال‌غرب کشور تبدیل خواهد شد.

ائل‌گلی نگین تفرجگاهی شمال‌غرب کشور می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین در آیین بهره‌برداری از ورودی جنوبی "ائل‌گلی" با تأکید بر لزوم اجرای طرح‌های توسعه‌محور در این مجموعه اظهار داشت: مجموعه رفاهی تفریحی "ائل‌گلی" به عنوان قدیمی‌ترین تفرجگاه شمال‌غرب کشور از دیرباز محل تفریح و گردشگر شهروندان تبریزی و خیل انبوه مسافران و میهمانان بوده و شهرداری تبریز به‌عنوان متولی نگهداری و مدیریت این مجموعه، طی پنج سال گذشته نسبت به اجرای طرح‌های متعدد در این مجموعه اقدام کرده است.
وی احداث ورودی جدید در ضلع جنوبی این مجموعه از سوی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری  را در راستای ایجاد دسترسی آسان و مناسب به این مجموعه بزرگ رفاهی تفریحی و کاهش بار ترافیکی در ورودی قدیم و در کنار آن ایجاد جاذبه‌ها و زیرساخت‌های جدید و زیبای گردشگری اعلام و خاطرنشان کرد: اجرای این طرح بزرگ و زیبا با این میزان هزینه اجرایی، اقدامی ارزشمند از سوی سازمان پارک‌ها و فضای سبز به شمار می‌رود.
نوین افزود: طی 50 سال گذشته طرح یا پروژه‌ای به این بزرگی در مجموعه "ائل‌گلی" تبریز به مرحله اجرا در نیامده بود.
نوین در بخش دیگری از سخنان خود تلاش برای زیباسازی " ائل‌گلی" و نیز ایجاد و توسعه زیرساخت‌های رفاهی، تفریحی، گردشگری و ورزشی در این مجموعه را از جمله اهداف و اولویت‌های کاری شهرداری تبریز برشمرد و ادامه داد: تفرجگاه "ائل‌گلی" به لحاظ جاذبه‌های تاریخی و تفریحی منحصر به فرد نیازمند توسعه هرچه بیشتر است و شهرداری تبریز در راستای افزایش سطح رضایت‌مندی شهروندان و گردشگران، اجرای برخی طرح‌ها و برنامه‌ها را در دستور کار خود قرار داده است تا از این طریق به بخش قابل توجهی از نیازها و مطالبات رفاهی تفریحی شهروندان پاسخ دهد.
شهردار تبریز گفت: ایجاد آبشار مصنوعی زیبا، ساخت آکواریوم بزرگ،  احداث دومین تله‌کابین تبریز در "ائل‌گلی" احداث رستوران، پیست‌های موتورسواری و اتومبیل‌رانی، نصب آلاچیق، اجرای نورپردازی مدرن و زیبا، ایجاد سایت صخره‌نوردی و ده‌ها طرح دیگر از جمله طرح‌ها و برنامه‌های در دستور کار شهرداری در "ائل‌گلی"  است.
نوین ابراز امیدواری کرد، شهرداری تبریز در آینده نزدیک بتواند با توسعه کمی و کیفی فضای سبز و نیز ایجاد و توسعه پارک‌ها و بوستان‌های جدی ، گامی بلند در راستای دستیابی به استانداردهای جهانی بردارد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول