اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی:

ایران در مسئله هسته‌ای وارد مرحله برگشت‌ناپذیری شده است

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایران در مسئله هسته‌ای وارد مرحله برگشت‌ناپذیری شده است، گفت: مردم ایران با تمام توان از آرمان‌ها و استقلال خود دفاع می‌کنند.

ایران در مسئله هسته‌ای وارد مرحله برگشت‌ناپذیری شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، یوسف نجفی  صبح امروز در جمع مردم روستای "آلماچوان" اظهار داشت: تلاش مردم ایران برای دستیابی به فناوری‌های نو دشمنان ایران اسلامی را به هراس انداخته و همه واکنش‌های دشمنان از ضعف و ترس آنها از قدرت علمی ایرانیان است.
وی با اشاره به پیشرفت‌های ایران افزود: در ایران اسلامی با وجود فشارهای سیاسی و تحریم‌ها سرعت پیشرفت‌های علمی در ایران چندین برابر گذشته است.
نجفی گفت: ملت و دولت ایران استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای را حق مسلم خود می‌د‌انند و ذره‌ای در این رابطه عقب‌نشینی نمی‌کنند.
وی با اشاره به اینکه ایران در مسئله هسته‌ای وارد مرحله برگشت‌ناپذیری شده است، گفت: ایران طبق مقررات بین‌المللی در مسائل هسته‌ای حرکت کرده بنابراین تهدیدها و تحریم‌ها برای ملت ایران در این رابطه ارزشی ندارد.
نجفی در ادامه با بیان اینکه ملت ایران عزمش را جزم کرده به رفیع‌ترین قله‌های علمی مخصوصاً در زمینه هسته‌ای برسد، گفت: تجربه نشان داده جمهوری اسلامی به ‌هر میزان که در عرصه‌های مختلف به پیشرفت‌های بزرگ نایل شود، به همان میزان بر کینه‌ورزی‌های دشمنان انقلاب اسلامی به سرکردگی آمریکا افزوده می‌شود.
رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حرف اول و آخر دولت و ملت ایران این است و بر این باورند که مسئله هسته‌ای یک پیشرفت علمی برای کشور بوده و هرگز از این حق مسلم خود به هیچ وجه چشم‌پوشی نمی‌کنند.
نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: خدمت به مردم حق مسئولان است و شعار دولت و مجلس خدمت به مردم است.
نجفی اضافه کرد: در این برهه حساس لازم است مردم نیز با حمایت از دولت و مسئولان نظام به فکر توسعه و پیشرفت ایران اسلامی باشند.
در این مراسم مشکلات مردم روستای " آلماچوان" از جمله آبرسانی، آب کشاورزی و گازرسانی روستا بررسی شد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول